טויוטה קורולה החדשה בארץ

הקורולה המחודשת נחתה בארץ עם עדכוני עיצוב ואבזור קלילים , אך במפתיע תשווק עם 4 כריות אוויר בלבד . חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מתחילה בשיווק הקורולה החדשה , אשר עברה מתיחת פנים קלה בחודש שעבר. 3 שנים לאחר הצגת הדור הנוכחי של הקורולה , עוברת המכונית הפופולארית מתיחת פנים ראשונה כדי להזריק לה קצת…

ששי כהן 28 באפר, 2010

הקורולה המחודשת נחתה בארץ עם עדכוני עיצוב ואבזור קלילים , אך במפתיע תשווק עם 4 כריות אוויר בלבד .

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מתחילה בשיווק הקורולה החדשה , אשר עברה מתיחת פנים קלה בחודש שעבר. 3 שנים לאחר הצגת הדור הנוכחי של הקורולה , עוברת המכונית הפופולארית מתיחת פנים ראשונה כדי להזריק לה קצת נעורים ולעזור לה להתחרות מול המתחרות החדשות והטובות.
עיקר השינויים בדגם החדש כולל חזית חדשה לרכב אשר כוללת יחידות תאורה חדשות, גריל ופגוש חדשים. מבט מהצד חושף תוספת של מאותתים למראות הצד וחישוקים בעיצוב חדש. מאחור התעדכנו יחידות התאורה בחדשות יחד עם פגוש מעודכן .

טויוטה קורולה 2010

טויוטה קורולה 2010

בתוך תא הנוסעים , השינויים קלילים וכוללים הגה חדש עם חלק תחתון שטוח ( בצורת : D )בדומה לאוריס החדשה. בנוסף, מצהירים בחברה על שיפור באיכות החומרים וההרכבה ואבזור עשיר יותר הכולל מעתה כסטנדרט גם מערכת שמע משודרגת עם יציאה לנגן חיצוני ו USB, מראות צד מתקפלות חשמלית והגה המתכוונן לגובה ולעומק. באופן מוזר ואף מרגיז מעט , מצוייד דגם ה SUN הבסיסי עם 2 חלונות חשמל בלבד, בשעה שכל המתחרות כבר שכחו מה זה.
אבל יותר מכל מרגיז האבזור הבטיחותי אשר מפתיע לרעה עם ציוד סטנדרטי של 4 כריות אוויר בלבד ובקרת יציבות. למרות הציפיות לשיפור במספר כריות האוויר ל 7 , ממשיכה היבואנית להביא את הרכב עם אבזור מינמאלי ומביש ואפילו ברמת הגימור GLI הבכירה, לא מקבלים יותר מ 4 כריות אוויר. כך לפחות לפי הקטלוג שמפיצה היבואנית . בישראל של 2010 , אין מקום לדעתי למשפחתית חדשה עם פחות מ 6 כריות אוויר כסטנדרט.
בצד המכאני , ממשיכה הקורולה המחודשת להגיע עם אותו מנוע בנזין 1.6 ליטר בעל הספק של 124 כ"ס , המשודך לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 4 הילוכים בלבד.
מחירי טויוטה קורולה החדשה נעים בין  118,500 ש"ח לדגם ה SUN הבסיסי ועד 126,000 ש"ח לדגם ה GLI. צבע מטאלי ידרוש תוספת של 1,000 ש"ח. מחיר הדגם הידני : 119,000 ש"ח.

 

עוד מחדשות רכב