טויוטה קורולה היברידית סדאן 2019 נחשפה בישראל

טויוטה קורולה היברידית סדאן החדשה נחשפה הלילה בסין, אך טרם לכך ביקרה לאחרונה בארץ ונחשפה לעיתונאים ובכירים מענף הרכב באירוע חשאי. השיווק יחל בתחילת 2019

ששי כהן 16 בנוב, 2018
טויוטה קורולה היברידית סדאן 2019

זמן קצר לאחר שנחשפה בעולם טויוטה קורולה החדשה בגרסאות האצ'בק 5 דלתות וסטיישן, חשפה הלילה בסין טויוטה גם את הקורולה סדאן החדשה, הצלע האחרונה במשפחת הקורולה החדשה, שמתרחבת בדור החדש ומוותרת על דגמי האוריס ששווקו בעולם בשנים האחרונות. עתה מותר לגלות גם שטרם נחשפה הקורולה סדאן החדשה בסין, נחשפה הקורולה סדאן ההיברידית החדשה לראשונה בעולם דווקא לעיתונאי הרכב בישראל, באירוע חשאי שנערך לפני כשבועיים בתל אביב ולכבודו הוטסה המכונית לארץ למספר ימים.


צפי ל-80% היברידיות בטויוטה ישראל 2019

הדור ה-12 של הקורולה, מציע עיצוב אלגנטי ומרשים, ומהווה התפתחות נוספת של עיצוב הדור היוצא מבחינת מראה חיצוני, אך זוכה לעיצוב חדש לחלוטין בתא הנוסעים, עם ניחוח יוקרתי, מראה מפתה ואיכות חומרים והרכבה שקפצו מדרגה. כחלק ממגמה אסטרטגית של טויוטה, לראשונה זוכה הקורולה גם לגרסה היברידית חסכונית במיוחד, האמורה לרכז את מרבית המכירות בישראל ולתת מענה ליונדאי איוניק שהפכה למכונית הנמכרת ביותר בישראל השנה. אם כיום נתח הדגמים ההיברידים בטויוטה עומד על כ-50% מהמכירות, בשנה הקרובה מעריכים בטויוטה ש-80% מהמכירות יהיו של דגמים היברידים.

טויוטה קורולה היברידית סדאן 2019 בישראל

טויוטה קורולה היברידית סדאן 2019 בישראל

הקורולה החדשה שפותחה על פלטפורמת ה- TNGA החדשה של היצרן, תשווק בארץ בדגמי בנזין 1.6 ליטר 132 כ"ס שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית רציפה, ויציע צריכת דלק של 17.5 ק"מ לליטר בממוצע, או בגרסה היברידית מדור 4 של היצרן, הכוללת מנוע 1.8 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים 122 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, שתציע עד 27 ק"מ לליטר לפי הצהרת היצרן. בהמשך, צפויה הקורולה ההיברידית להגיע לארץ גם בגרסת ה-180 כ"ס החזקה יותר.

טויוטה קורולה היברידית 2019

בחברה מבטיחים שיפור ניכר בנוחות הנסיעה (הודות לציודו של הדגם לראשונה במתלים מסוג עצמות עצה כפולה מאחור), בידוד רעשים טוב מבעבר המבטיח נסיעה שקטה יותר ושיפור הבטיחות עם חבילת הבטיחות המקורית TSS המשודרגת, הכוללת מעתה גם בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב הנסיעה ועוד.

טויוטה קורולה היברידית סדאן 2019 בישראל

טויוטה קורולה היברידית סדאן 2019 בישראל

קורולה סדאן ההיברידית החדשה מובילה את משפחת דגמי הקורולה – ההאצ'בק והסטיישן מן הדור ה 12 למוצר, אשר הוצגו לאחרונה. הסיפור של המותג קורולה מתחיל כבר ב-1966, מאז ועד היום נמסרו מעל 46 מיליון רכבים (כרבע מיליון מהם בישראל !) ובכך נחשבת הקורולה לדגם הרכב הנמכר ביותר בעולם בכל הזמנים.

טויוטה קורולה היברידית סדאן 2019 בישראל

שיווק טויוטה קורולה החדשה 2019 בכל גרסאות המרכב (סדאן, סטיישן והאצ'בק), צפוי להתחיל ברבעון הראשון של 2019. בדומה לדור הקודם ששווק כאן משנת 2013 וישראל היתה למדינה הראשונה בעולם בה שווק דגם הסדאן, סביר להניח שלאור הפופולריות הרבה לה זוכה הדגם בישראל, גם הפעם ישראל צפויה לקבל אותו כבר עם תחילת השיווק. מחירים ומפרטים מדויקים לשוק המקומי ימסרו עם השקת הדגם.

צילומים: רונן טופלברג



עוד מחדשות רכב