טויוטה ראב 4 פלאג-אין בישראל (PHEV)

טויוטה ראב 4 פלאג-אין (PHEV) נוחת בישראל עם מפרט הכולל הנעה 4X4, יחידת כח היברידית המפיקה 306 כ"ס ומציעה נסיעה עד 75 ק"מ על חשמל בלבד, תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות וטווח נסיעה כולל של יותר מ-1,000 ק"מ על מיכל דלק בודד.

ששי כהן 07 באפר, 2021
טויוטה ראב 4 פלאג-אין

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מרחיבה את משפחת הראב 4 (רכב הפנאי הנמכר ביותר בסגמנט ה-D-SUV בארץ) ומודיעה על התחלת שיווקו של הראב 4 פלאג-אין הייבריד, המציע שילוב מרשים של ביצועים חמים, לצד צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים במיוחד.  הדגם יתחרה בארץ בקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים PHEV המתפתחת, בה מוצעים כיום דגמים כמו MG EHS, פיג'ו 3008 ואופל גרנדלנד X פלאג-אין.



הראב 4 פלאג-אין הינו הדגם הבכיר והחזק של הראב 4 בעולם, ולדברי טויוטה מדובר אף בראב 4 הטוב ביותר שהם ייצרו עד כה. חיצונית מתאפיין הדגם בעדכונים קוסמטיים קלים עם חישוקי 19 אינץ' משולבים גימורים מנוגדים מלוטשים מבריקים באפור או בשחור, ציפוי כהה לרשת הגריל, גימור מטאלי לפגושים ופתח טעינה שנוסף לרכב בנוסף לפתח התדלוק המסורתי. הדגם שפותח על שלדת ה-GA-K החדשה של היצרן, מצויד במערכת היברידית נטענת הכוללת את מנוע הבנזין 2.5 ליטר המוכר של היצרן, אשר יחד עם צמד מנועים חשמליים חזקים יותר וסוללה גדולה יותר, מבטיח הספק משולב של 306 כ"ס, המבטיח ביצועים ספורטיביים עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות בלבד. יחד עם צמד המנועים החשמליים היושבים אחד על הסרן הקדמי ואחד על הסרן האחורי, מתקבלת הנעה כפולה חכמה בדגם.

טויוטה ראב 4 פלאג-אין

עד 1,020 ק"מ טווח נסיעה בין תדלוקים

יחד עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 18.1kWh, מבטיח הראב 4 פלאג אין אפשרות לנסיעה על חשמל בלבד ובמהירות חשמלית טהורה עד 135 ק"מ לטווח נסיעה עד 75 ק"מ לפי נתוני היצרן, או עד 98 ק"מ אם כל נסיעותיכם מתרכזות בתוך העיר. זמן הטעינה של הסוללה דרך עמדת טעינה ביתית עומד על כשעתיים וחצי, או כ-7.5 שעות בחיבור לשקע חשמל ביתי רגיל. טווח הנסיעה המקסימלי שלו עומד על כ- 1,020 ק"מ (כאשר המיכל מלא והסוללה טעונה למקסימום) לפי נתוני היצרן. בשל השילוב של סוללה גדולה יותר, נפח תא המטען מצטמצם בגרסת ה-PHEV אך עדיין מציע נפח מכובד של 490 ליטר.

טויוטה ראב 4 פלאג-אין

רמת גימור עשירה

הדגם ישווק ברמת גימור אחת ועשירה הכוללת בין השאר: חישוקי סגסוגת 19 אינץ', מושבים קדמיים ואחוריים מחוממים, שקע חשמל 220 וולט בתא המטען, גימור צבע חיצוני בשני גוונים, תאורה ראשית מסוג LED, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, דלת תא מטען חשמלית, תצוגה עילית, ריפודי מושבים דמוי עור בצבע שחור בשילוב אדום, בלם יד חשמלי, מושב נהג חשמלי, מערכת שמע עם צג בגודל 9 אינץ', כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים וחבילת המולטימדיה המתקדמת ביותר של טויוטה עם חיבור לסמראטפון של Apple CarPlay ו-Android Auto. אבזור הבטיחות כולל התרעת שמירת מרחק כולל זיהוי הולכי רגל (ביום ובלילה) ודו-גלגלי עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור, החלפת אורות אוטומטית, זיהוי תמרורי נהיגה, והתרעה על יציאה לא בטוח מהרכב.

מחיר והטבת השקה

מחיר טויוטה ראב 4 פלאג-אין 2021 נקבע על 254,900 שקל. לתקופת ההשקה עמדת טעינה ביתית WALL BOX מקורית של טויוטה והתקנה בסיסית כלולות במחיר הרכב.


עוד מחדשות רכב