כבר לא ממש בסיסית: טויוטה C-HR CLUB משתדרגת בדגמי 2022

גרסת הכניסה C-LUB של טויוטה C-HR המוכרת בארץ בעיקר מציי הרכב, זוכה לשדרוג משמעותי של חבילת האבזור בדגמי 2022, ומעניין לראות אם תמשיך להגיע גם לארץ.

ששי כהן 17 בנוב, 2021
טויוטה C-HR CLUB 2022

יצרנית הרכב טויוטה מדווחת על שדרוג משמעותי של הקרוסאובר הפופולרי שלה C-HR, שזוכה בגרסת ה-C-LUB (הבסיסית בארץ) לשדרוג משמעותי של האבזור לדגמי 2022. מדובר בגרסה הנמכרת ביותר של הדגם באירופה, אך בארץ מדובר דווקא בגרסת הכניסה של הדגם, הפופולרית בעיקר בקרב ציי הרכב.

במסגרת השדרוג זוכה ה-C-LUB לתוספת של חישוקי גלגלים ספורטיביים בקוטר "18, אופציה לצביעה דו-גוונית למרכב עם גג, קורות קדמיות וספוילר בצבע כסוף או שחור לבחירה, ובתוך תא הנוסעים לשדרוג של המושבים לריפוד בד משולב עור סינטטי, וכן מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת מסך מגע "8 איכותי יותר, קישוריות קבועה לאינטרנט המאפשרת בין השאר גם עדכוני תוכנה מרחוק, קישוריות Car-Play אלחוטי או אנדרואיד אוטו עם כבל.

טויוטה C-HR CLUB 2022

מתחת לרמת הגימור הזאת שנחשבת למבוקשת ביותר באירופה כיום, משווקת שם המכונית גם בגרסת E-NTER בסיסית יותר. מעניין לראות אם ה-C-HR תגיע לארץ ברמת הגימור המעודכנת שעשויה להוות חלופה זולה ומוצלחת לדגם ה-C-HIC היקרה יותר, ואולי תצטרף מתחתיה גם גרסת ה-E-NTER הבסיסית שתיועד לציי רכב.

ב-1 בינואר צפויה גם להתבטל כליל הטבת המס שהוענקה עד כה לדגמים ההיברידים, מה שעשוי לגרום לייקור נוסף של המכונית שמחירה מתחיל כיום כבר ב-145,900 שקל לגרסת ה-C-LUB הבסיסית וצומח עד ל-164,900 שקל לגרסת ה-GR SPORT הבכירה.

עוד מחדשות רכב