טיפים לבחירת מחסום חניה חשמלי

כיום כאשר נרצה לרכוש מחסום חניה חשמלי אנו נתמודד מול מגוון אפשרויות השונות זו מזו, כאשר לכל אחת מהן יתרונות שונים. ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבחירת המחסום המתאים ביותר לצרכים שלכם.

מדור שיווקי 14 במרץ, 2022
מחסום חניה

בעולם מתקדם בו אנו נמצאים כיום מחסומים חשמליים כבר לא מהווים מוצר מותרות. המצב כיום למעשה הפוך לחלוטין, מחסומים אלו מהווים כיום פתרון מומלץ, נוח ומשתלם ביותר על מנת להגן ולשמור על רכושנו הפרטי. מספר האזרחים ברחבי מדינת ישראל אשר בוחרים להתקין מחסום חשמלי בביתם עולה בצורה גורפת והדרגתית משנה לשנה. ניתן לומר כי בתעשיית המחסומים קיים מגוון רחב של מחסומי חניה שונים זה מזה הן מבחינת סגנון והן מבחינת תפעול. על כן חשוב לציין כי תהליך הבחירה הינו תהליך לא פשוט, שכן יחד עם הכוונה וייעוץ מאדם מקצועי ואמין הופך התהליך פשוט הרבה יותר. במאמר הבא נציין מספר דגשים חשובים שיש לדעת טרם בחירת מחסום חנייה חשמלי.

סוגי מחסומי חנייה חשמליים

כאמור, כיום ישנו מגוון רחב ביותר של מחסומים בשוק הן לצורך התקנה במבנה משותף והן לצורך התקנה במבנה בפרטי. מחסומי חנייה חשמליים מוכיחים את עצמם כיעילים ואפקטיביים תוך כדי שהתקנתם פשוטה, קלה ונוחה. אספנו עבורכם מספר מחסומים מובילים על מנת שתוכלו להבדיל ולבחור את האחד האידיאלי ביותר עבורכם.

• מחסום כנף – למעשה מדובר במחסום החשמלי הנפוץ ביותר בקרב בעלי הבתים הפרטיים במדינת ישראל, אשר נפתח כלפי חוץ, ממש כמו דלת של בית. רוב רובם של מחסומי הכנף עשויים מאלומיניום, ועל כן מאפשרים יכולת סגירה של החצר בצורה הרמטית או לחילופין סגירה של חלל החניה. קיימים כיום בשוק שערי כנף בעלי כנף אחת וישנם גם כאלו המורכבים משערים דו-כנפיים, הנפתחים באופן מקביל משני הצדדים

• מחסום חניה אישי – הינו למעשה מחסום קטן וקומפקטי אשר מתקפל אל תוך הקרקע ומתרומם ממנה בעת בה הרכב יוצא מהחניה. מחסום חניה פרטית מתאים עבור שימוש בחניה לרכב אחד, וכן גם למטרת שמירת חניה פרטית בחניונים משותפים.

• מחסום זרוע – מדובר למעשה במחסום חשמלי אשר נפתח כלפי מעלה ומתאים במיוחד עבור מבנים. ניתן להבחין בחיסרון אחד משמעותי, שכן הוא מצליח להגן בצורה פחות הרמטית על השטח. מנגד, ניתן לומר כי הוא בעל יתרון משמעותי של חסכון במקום ועל כן יתאים במרבית המקרים לשימוש במגדלי עסקים או מגורים וכן הלאה וכן הלאה.

4 טיפים לבחירת מחסום חניה חשמלי

תפעול נוח- חשוב ביותר כי התפעול יהיה פשוט ונוח על מנת שנוכל להשתמש בו בתדירות יומיומית ויתרה מכך שיהיה קל לתפעול.

איכות החומר- המחסומים מיוצרים ברובם המוחלט של המקרים מחומרי גלם מתכתיים ועל כן מותאמים מבחינת גוון הצבע והסגנון אל החלל בו הם מותקנים. חשוב לציין כי איכות החומר ממנו מיוצר המחסום הינו פרמטר הכרחי שנרצה לקחת אותו בחשבון.

גודל – אם נבחן מקרוב את גודל המחסומים נראה שקיימים הבדלי גדלים שונים, זאת על מנת לתת מענה לכל צורך בין אם זו חניה פרטית ובין אם זה חניון גדול. הצרכים כמובן הינם שונים מאחד לאחד ולכן צריך לשים לב שבוחרים מחסום בגודל המתאים ביותר לצורך הרצוי.

עלויות לפי צרכים- כאשר נבחר מחסומים לבתים משותפים או לחניות פרטיות נצטרך לשקול עלויות שונות והתאמה לצרכים שונים. בין אם זאת חניה פרטית, כניסה לבתים משותפים ואף כניסה לחניונים כל אחד מהם נותן פתרון שונה ובעלויות שונות.

לסיכום, האפשרויות המוצעות כיום בתעשיית המחסומים העומדות בפני הלקוח הן למעשה כמעט ובלתי מוגבלות. כאשר נבחר מחסום חניה חשמלי נרצה לשכלל את כל הצרכים שלנו עם הנתונים שאספנו ולהתאים אותו לצרכים ולשימושים היומיומיים שלנו.

עוד מחדשות רכב