נתניה על המפה: טסלה השיקה את המרכז הראשון שלה בישראל

טסלה ישראל מעלה הילוך: אולם תצוגה מרכזי חדש בנתניה שיכלול בקרוב גם מרכז שירות. חנות פופ-אפ בקרית אתא לטובת תושבי הצפון, והקמת מתחם סופרצ'רג'ר חדש עימו מגיעה טסלה כבר ל-200 עמדות טעינה בישראל. במהלך החודש צפויה החברה לספק גם מאות מכוניות מדגם המודל Y לאחר היעדרות של כמה חודשים מהמלאי.

ששי כהן 11 במרץ, 2024
טסלה נתניה

תמונות: תומר פולטין

3 שנים לאחר שהחלה לפעול בישראל, מעבירה טסלה הילוך (אם ניתן להגיד את זה על דגמי טסלה החשמליים…) ומשיקה את מרכז טסלה הראשון בישראל הממוקם בנתניה. במקביל, פתחה החברה אולם "פופ-אפ" בקרית אתא (בסמוך למתחם הסופרצ'רג'רים שלה) לתושבי הצפון בו יוכלו הלקוחות לראות את הדגמים ולבצע נסיעות מבחן, בדומה לחנות הפופ-אפ שלהם במתחם הסינמה סיטי בראשל"צ.


מטרת מרכזי טסלה לספק חווית לקוח מלאה: החל מאולם תצוגה בו לקוחות יוכלו להתרשם מהמכוניות, לבצע נסיעות מבחן ולקבל מידע מצוות היועצים של טסלה, וכלה בקבלת הרכב החדש ובמרכז שירות אליו יוכלו להגיע לאחר הרכישה, הכל באותו מקום.

רשת מרכזי השירות של טסלה כוללת שירות פיזי, וירטואלי וצוות של טכנאים ניידים אשר יכולים לטפל במגוון תקלות רחב בבית הלקוח, במשרד או בכל מקום אחר. צי ניידות השירות שלהם ממשיך לצמוח בישראל, ומהווה גיבוי כיום למרכזי השירות של טסלה בפתח תקווה, כרמיאל ובקרוב בנתניה. חשוב לזכור גם שבטסלה אין טיפול שנתי: רכבי טסלה דורשים פחות תחזוקה מרכבים אחרים וכבר לפני מספר שנים בוטלה הדרישה לטיפולים תקופתיים.

טסלה נתניה

מרכז טסלה בנתניה

במקביל, מרחיבה החברה את רשת הסופרצ'ארג'רים שלה בישראל. אם לפני כשנתיים היו בישראל רק 6 מיקומים לכ-30 עמדות טעינה אולטרה מהירה; היום, יש לטסלה 22 מיקומים כאשר התחנה ה-23 תפתח בשבוע הבא בכרמיאל ובזאת יהיו זמינות כ-200 עמדות טעינה מהירות ברחבי הארץ.

בחודשיים הראשונים של 2024 עלו לכבישי ישראל רק 356 מדגמי טסלה, וזאת עקב אוניה אחת שהגיעה במהלך פברואר ועליה דגמי המודל 3 המחודש. במהלך החודש צפוייה להימסר כמות גדולה של מכוניות נוספות מדגמי המודל 3 והמודל Y (המכונית הנמכרת ביותר בעולם אשתקד), לאחר שמאז ספטמבר 2023 לא הגיעה לארץ אף אוניה עם דגמי המודל Y.

עוד מחדשות רכב