טסלה ישראל מתעכבת עם הסנטרי מוד אך קוברה משיקה גרסה מתקדמת לכולם

לאור הזינוק בגניבות רכבים, חברת קוברה משיקה גרסה מתקדמת למצלמת אבטחה ונסיעה לרכב 'PROOF FR400' המקושרת לאפליקציה ייעודית המתריאה על מצבים שונים, בהם פגיעה ברכב בזמן חניה, ניסיון לגניבת רכב ועוד. החשיפה הרשמית בתערוכת "אוטומוטור".

מדור שיווקי 12 באפר, 2022
מצלמת דרך פרוף החדשה




תקנה מיותרת של המשרד להגנת הסביבה, המונעת מיצרנית הרכב טסלה להתקין את מערכת הסנטרי מוד המתקדמת גם לאלפי לקוחות בישראל, מרגיזה רבים מלקוחות הדגם בארץ, ובשעה שזו מתעכבת, משיקה חברת קוברה מערכת חדשה המציגה יכולות דומות עם יכולת התקנה לכל מותגי הרכב בישראל. המערכת החדשה מושקת בארץ במקביל לשלל הדיווחים לאחרונה על זינוק בגניבות רכב בישראל וחשיפתה לציבור הרחב תעשה בתערוכת 'אוטומוטור 2022' שתיפתח בשבוע הבא בגני התערוכה.

המערכת החדשה העונה לשם Proof FR400 משמשת כמצלמת דרך וכמצלמת אבטחה לרכב ביום ובלילה, מקושרת לאפליקציה ייעודית המאפשרת לצפות ברכב בכל רגע נתון ומכל מקום בעולם וכן, מתריאה בזמן אמת על פעילות חריגה.

ייחודיותה של מצלמת PROOF FR400 נעוצה בעובדה שהיא מהווה מצלמת אבטחה לרכב המתריאה  במקרים של תאונה, תנודה, פגיעה ברכב בזמן חניה, ניסיון לגניבת הרכב והכל- בזמן אמת. המצלמה המתקדמת לוכדת ונועלת סרטונים רלוונטיים הנשמרים על גבי כרטיס הזיכרון בכדי להגן על העדות החשובה. סרטונים אלו ניתנים בקלות לשליפה לצרכי תביעה אל מול חברת הביטוח.

מצלמת PROOF FR400 מציגה תכונות רבות במוצר אחד ומתבססת על פלטפורמת אנדרואיד 9. מצלמה קדמית ואחורית באיכות HD, קישוריות LTE המאפשרת גלישה ותגובה מהירה, ראיית לילה בהירה, הקלטה נפרדת של שתי המצלמות לשליפה נוחה במידת הצורך, דחיסת סרטונים בפורמט H265 לשמירת קבצים בכחצי מהנפח של הגרסה הקודמת, תמיכה בכרטיס זיכרון עד 2000GB-יכולת אחסון של עד 55 שעות הקלטה בעת נסיעה ועוד. בנוסף, איכות המצלמות שופרה, הקדמית ל- p1080 הניתנת לכיול בהירות על ידי המשתמש והאחורית ל- 720P.

מצלמת PROOF בגרסתה הקודמת FR300 הושקה לפני כשנתיים והצליחה לכבוש מעל 50% משוק מצלמות הדרך והאבטחה בישראל.

הודות ל- GPS המתווסף לשלל תכונות שהיא מציגה, קיים פיצ'ר של איתור חכם למיקום הרכב על גבי google maps וכן, שמירת היסטוריית הנסיעות ברכב. הורים למתבגרים, ישמחו למצוא תכונה נוספת המאפשרת להגדיר גבולות גיאוגרפיים לרכב, כך שביציאה מהם, תתקבל התראה בזמן אמת לאפליקציה הנתמכת גם באנדרואיד וגם ב-IOS. קיים בה גם חיבור אלחוטי וWifi-.

מצלמת זו משתלבת בהרמוניה עיצובית ברכב, הודות לעיצוב נקי ומינימליסטי. התקנתה נעשית בבית הלקוח, בתיאום מראש וללא צורך בתשלום נוסף.

מחיר מצלמת F400 PROOF הכוללת כרטיס זיכרון 64 GB: 1,799 ₪. 

    להזמנות: *9487 או באתר החברה כאן


עוד מחדשות רכב