יבואנית טויוטה תחל בקרוב בשיווק הרכב הסיני החשמלי GAC בישראל

יוניון מוטורס יבואנית טויוטה תחל לשווק ברבעון הראשון של 2020 את הרכבים החשמליים של GAC הסינית, תחת חברת הבת החדשה "אוריון מוביליטי", כחלק מההערכות הקבוצה לעידן הרכב החשמלי.

ששי כהן 05 בספט, 2019
רכב סיני GAC AION

תמונה ראשית: GAC איון החשמלית שתגיע לארץ בקרוב

ענקית רכב סינית נוספת לקראת עליה לישראל: קבוצת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה הבוקר על הסכם ליבוא ושיווק דגמי מותג הרכב הסיני GAC  – ג'יי איי סי (Guangzhou Automotive Company) לישראל, אשר ישווק בארץ החל מהרבעון הראשון של 2020 תחת חברת בת חדשה העונה לשם "אוריון מוביליטי".


הדגמים הסינים החדשים שישווקו בארץ יהיו חשמליים בלבד וישתלבו בחברה כחלק מההערכות הקבוצה לעידן הרכב החשמלי.

GAC היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין, עם היקף מכירות העומד על כ- 50 מיליארד דולר בשנה. קבוצת GAC נמצאת בצמיחה עקבית ורציפה בשנים האחרונות. מאז 2012 שולשו המכירות והן עמדו בשנת 2018 על כ- 2.2 מיליון כלי רכב. החברה מדורגת במקום ה- 202 בדירוג 500 החברות הגדולות בעולם Fortune Global 500.

אחת הסיבות המרכזיות להתקשרות אוריון מוביליטי עם GAC, היא ציוני האיכות והאמינות הגבוהים להם זוכה המותג: ע"פ JD Power, מותג GAC מדורג, זו השנה השישית ברציפות, בראש הרשימה מבחינת איכות הייצור מבין כלל המותגים הסיניים, ובתוך כך עוקפת בציוני האיכות והאמינות גם מותגים אירופאים ויפנים. לחברה שיתופי פעולה ארוכי שנים ומיזמים משותפים עם ענקיות רכב ותיקות בהן טויוטה עמה היא התקשרה לראשונה כבר בשנת 2004, מיצובישי, הונדה וג'יפ.

GAC GE3

GAC GE3 – רכב פנאי חשמלי חדש שעתיד להגיע לישראל

היצע הדגמים של היצרן כולל שלל דגמי SUV היישר לקטגוריות הפופולאריות בישראל, רכבי סדאן ומיניוואנים, כאשר כל הדגמים שיגיעו לישראל יהיו בעלי הנעה חשמלית וחבילת בטיחות מתקדמת. בכך תצטרף ישראל לכ-20 מדינות בעולם בהם משווקים כיום דגמי GAC, לרבות מדינות שונות בדרום אמריקה, אסיה והמזרח התיכון. המשפחתית סדאן אגב של היצרן שצפויה להגיע לארץ, עונה לשם " GAC איון"… ותתחרה בדגם האיוניק החשמלית של יונדאי… במהלך 2020 צפויה GAC לחשוף ארבעה דגמים חשמליים נוספים.

GAC איון החשמלית

תא נוסעים מרשים ל- GAC איון החשמלית – תתחרה בארץ באיוניק החשמלית

אולם התצוגה הראשון של GAC יוקם ברחוב יגאל אלון בתל אביב, ואת פעילותה בישראל יוביל דור פיקל, אשר צמח בקבוצת יוניון במגוון תפקידי ניהול בחברת לקסוס.

דור פיקל, מנכ"ל אוריון מוביליטי, מסר היום: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם GAC וגאים להיות נציגי ענקית הרכב הסינית בישראל. מצאנו שותפים החולקים איתנו חזון וערכים דומים של איכות, אמינות ושירותיות ותפיסה עקרונית השמה את הלקוח במרכז. סין היא המובילה העולמית בתחום הרכב החשמלי, והסכם זה הוא חלק משמעותי בהערכות האינטנסיבית של קבוצת יוניון לעידן הרכב החשמלי."

יוניון מוטורס מעבירה הילוך לעבר העידן החשמלי

השקת פעילותה של אוריון מוביליטי היא חלק מהיערכותה האינטנסיבית של קבוצת יוניון לעידן הרכב החשמלי. כזכור, לפני מספר חודשים השיקה יוניון את פעילות חברת EV-edge , הפועלת בתחום תשתיות טעינת הרכב ומקימה בימים אלו רשת רחבה של עמדות טעינה חכמות ומתקדמות. החברה חתמה על מספר הסכמים אסטרטגיים לפריסת עמדות במתחמים ציבוריים, ולאחרונה זכתה החברה בסכום המקסימלי לתמיכת משרד אנרגיה לפריסת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, בכמות העמדות הגדולה ביותר במגזר הציבורי למחצה וכן במספר רב של עמדות טעינה מהירות. בסה"כ צפויה EV-edge להקים בשנה הקרובה כ-900 עמדות טעינה בפריסה ארצית רחבה.



עוד מחדשות רכב