יגואר F Pace מתחדשת ל-2021 וזוכה לגרסת פלאג-אין

יגואר F Pace זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, הכוללת ליטוש לעיצוב החיצוני, תא נוסעים בעיצוב חדש ולראשונה גם גרסת פלאג-אין הייבריד 404 כ"ס שמצטרפת להיצע.

ששי כהן 16 בספט, 2020
יגואר F Pace 2021

4 שנים לאחר שהשיקה יגואר את ה-F-PACE, רכב הפנאי-שטח הראשון בתולדות החברה, חושפת יגואר את מתיחת הפנים של הדגם לשנת 2021 הכוללת עדכונים רבים ומשמעותיים לדגם, עימם אמור הרכב לחזק את יכולותיו מול שלל המתחרים החדשים שהגיעו מאז לשוק.


במסגרת מתיחת הפנים, העיצוב החיצוני עובר שדרוג משמעותי, עם חזית מחודשת לרכב הכוללת יחידות תאורה LED בעיצוב חדש עם חתימת אור "J" ליום, גריל, פגוש ומכסה מנוע חדשים, המיישרים קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן ומקנים לרכב הופעה יותר מודרנית ונאה. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש וגם חלקה האחורי של המכונית עודכן עם פגוש ויחידות תאורה חדשות.

יגואר F Pace 2021

בתוך תא הנוסעים מציע ה-F-PACE מיני מהפכה, עם עיצוב חדש לסביבת הנהג והנוסעים המקנה לרכב מראה הרבה יותר יוקרתי. כך למשל, תמצאו לוח שעונים דיגיטלי "12.3 בעיצוב חדש הניתן להתאמה אישית, מולטימדיה מרכזית חדשה "11.4 בסגנון "צף", חיבורים אלחוטיים לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, הגה בעיצוב חדש, ידית הילוכים אלקטרונית חדשה והייטקית המחליפה את חוגת ההילוכים, מושבים בעיצוב חדש עם שלל ריפודי עור לבחירה ושלל עדכונים קוסמטיים לתא הנוסעים. מפרט הבטיחות של הדגם שודרג עם שלל מערכות בטיחות מקדמות מעודכנות.

יגואר F Pace 2021

החדשה העיקרית מתחת למכסה המנוע, נוגעת לתוספת לראשונה של גרסת פלאג-אין היברידית המצטרפת אל ששת מנועי הבנזין והדיזל שיוצעו בדגם, כאשר הגרסה ההיברידית העונה לשם "P400e" מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 404 כ"ס ומומנט מירבי של 65.2 קג"מ, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה, ומציעים תאוצה של 5.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. יחד עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 17.1kWh מציע הדגם גם אפשרות לנסיעה על חשמל בלבד לטווח של 53 ק"מ ובמהירות עד 135 קמ"ש.  זמן הטעינה של הסוללה דרך עמדת המתנה ביתית עומד על שעה וארבעים דקות, כאשר טעינה דרך עמדה מהירה תספק 80% מהסוללה בחצי שעה בלבד.

מחברת המזרח יבואנית לנד רובר בישראל, נמסר שהדגם צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021



עוד מחדשות רכב