יגואר XF זוכה למתיחת פנים מקיפה לדגמי 2021

יגואר XF מתעדכנת במתיחת פנים משמעותית ל-2021, הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש וריענון היצע המנועים והאבזור הבטיחותי. האם עכשיו נראה אותה יותר על הכביש?

ששי כהן 06 באוק, 2020
יגואר XF החדשה 2021

5 שנים לאחר שהוצגה מתיחת הפנים הקודמת של יגואר XF, מכונית הסאלון של החברה המתחרה בדגמים כמו אאודי A6, וולוו S90 ומרצדס E קלאס, מפרסמת היצרנית תמונות ופרטים ראשונים על הדגם החדש ל-2021 שזוכה למתיחת פנים מקיפה, אשר אמורה לחזק את יכולותיו מול המתחרות.


במסגרת מתיחת הפנים, מתעדכן ה-XF החדש בעיצוב חיצוני מלוטש יותר, הכוללת חזית מחודשת לרכב, יחידות תאורה בטכנולוגיית LED מלאה עם חתימת אור חדשה ליום. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים חדשים וגם בחלקה האחורי נרשמים עדכונים קלים למראה ויחידות תאורה בעיצוב חדש.
יגואר XF החדשה 2021

בתוך תא הנוסעים, רושם הדגם עיצוב חדש המהווה קפיצת מדרגה מול הדור היוצא, עם עיצוב הרבה יותר יוקרתי, הבטחה לשדרוג איכות החומרים וההרכבה, לוח שעונים דיגיטלי "12.3 חדש, מערכת המולטימדיה החדשה Pivi Pro של היצרן, הכוללת מסך מגע "11.4 ותמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, המצטרפים לשלל דיפוני עור ועץ המעטרים את תא הנוסעים ואבזור משודרג שיוצע בכל רמות הגימור, לרבות חבילת בטיחות מתקדמת (הכוללת מעתה גם התראות על יציאה לא בטוחה מהרכב, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה יותר ומצלמות 360 מעלות מתקדמות יותר.

יגואר XF החדשה 2021

היצע המנועים זוכה לשדרוג עם מנוע טורבו-דיזל חדש 2.0 ליטר שיוצע בדגם, המפיק 204 כ"ס ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות, לצד צריכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר בממוצע, בין השאר הודות לשילוב עם מערכת מיקרו היברידית 48V המסייעת לצמצום פליטת המזהמים וצריכת הדלק. לצידו יוצעו צמד מנועי הבנזין 2.0 ליטר טורבו המוכרים, "הבסיסי" המפיק 250 כ"ס ו-37.2 קג"מ או הבכיר המפיק 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ, כאשר שניהם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ואופציה להנעה כפולה בגרסה הבכירה.

יגואר XF המחודש צפוי להגיע לארץ במהלך 2021. כחלק מהמאמץ לחזקת את מכירותיו, בבריטניה גרסת הכניסה שלו אפילו זולה ב-2,000 פאונד מול הדגם היוצא. האם זה יהפוך אותו לפופולרי יותר? בימים בהם באותו המחיר ואף זול יותר, ניתן לקבל את אחיו למשפחה בתצורת ג'יפונים, כנראה שהוא ישאר נדיר על הכביש וחבל.



עוד מחדשות רכב