יונדאי אלנטרה החדשה 2011

תצויד במנוע חדש בנפח 1.6 ליטר עם 140 כ"ס ! וגיר אוטומטי 6 הילוכים . תגיע לארץ במחצית 2011. יונדאי חושפת היום בתערוכת בוסן בקוריאה את האלנטרה החדשה אשר משווקת בקוריאה תחת השם : AVANTE. שבוע אחד בלבד לאחר חשיפת האקסנט החדשה והנאה בתערוכת בייג'ין , משחררת יונדאי פרטים ראשונים על המכונית הנמכרת ביותר שלה…

ששי כהן 29 באפר, 2010

תצויד במנוע חדש בנפח 1.6 ליטר עם 140 כ"ס ! וגיר אוטומטי 6 הילוכים . תגיע לארץ במחצית 2011.

יונדאי חושפת היום בתערוכת בוסן בקוריאה את האלנטרה החדשה אשר משווקת בקוריאה תחת השם : AVANTE.
שבוע אחד בלבד לאחר חשיפת האקסנט החדשה והנאה בתערוכת בייג'ין , משחררת יונדאי פרטים ראשונים על המכונית הנמכרת ביותר שלה בעולם , האלנטרה . בדומה לאקסנט ולסונטה החדשות, מעוצבת האלנטרה החדשה בסגנון החדש של החברה הנקרא " FLUIDIC SCULPTURE " אשר משדר אלגנטיות יחד עם עצמה ספורטיבית ומראה שיפור עצום בעיצוב לעומת הדגם הנוכחי ( אשר אינו משווק בישראל ) .

יונדאי אלנטרה החדשה 2011

יונדאי אלנטרה החדשה 2011

האלנטרה החדשה תצוייד במנוע בנזין 1.6 ליטר חדש מסדרת ה GDI ( הזרקה ישירה ) , בעל הספק מכובד של 140 כ"ס ומומנט של 17 קג"מ אשר יהפכו אותו ככל הנראה לחזק בקטגוריה.  המנוע ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים וביונדאי מצהירים שהוא יציג בנוסף חיסכון של 10% בתצרוכת הדלק ויהיה ידידותי יותר לסביבה. בנוסף ,תצוייד המכונית במערכת תאורה חדשה ומתקדמת כולל יחידות תאורה אחוריות מבוססות לד.
יונדאי אלנטרה נחשבת למכונית המצליחה ביותר של החברה בעולם ומאז הצגתה בשנת 1990 , נמכרו מעל ל 6 מיליון מדגמי האלנטרה ברחבי העולם . עם הדגם החדש מקווה החברה להמשיך את ההצלחה ואף לחזק את מעמדו של הדגם.
יונדאי אלנטרה החדשה תשווק בקוריאה החל מהמחצית השנייה של השנה ולארץ תגיע ככל הנראה סמוך למחצית 2011.

 

עוד מחדשות רכב