יונדאי אלנטרה N ליין נחשפת בפרטים ראשונים

המשפחתית הספורטיבית שהייתם שמחים לקבל ממקום העבודה: יונדאי אלנטרה N ליין, הגרסה בעלת העיצוב הספורטיבי של הדור החדש של המשפחתית הפופולרית, נחשפת בתמונות ופרטים ראשונים.

ששי כהן 08 ביול, 2020
יונדאי אלנטרה N ליין

4 חודשים לאחר שנחשף הדור החדש של יונדאי אלנטרה, חושפת יונדאי תמונות ראשונות של גרסת ה-N-LINE הספורטיבית של הדגם, הלוקחת את העיצוב המרהיב של הדגם החדש צעד קדימה לכיוון הספורטיבי, עם מראה מפתה במיוחד. מדובר אגב בפעם הראשונה ב-7 הדורות של הדגם בו תוצע גרסה ספורטיבית לדגם.


האלנטרה N ליין זוכה לחזית ספורטיבית הכוללת פגוש ספורטיבי וקרבי יותר למראה, פנסי ערפל LED בצורת חץ, חישוקי גלגלים "18 בעיצוב ספורטיבי, סט חצאיות צד, פגוש אחורי שונה וצמד יציאות מפלט מאחור לחידוד המראה.  לעת עתה היצרן לא חושף תמונות של תא הנוסעים, אולם זה צפוי לכלול מושבים בעיצוב ספורטיבי יותר, דיפונים שחורים לגג, הגה בעיצוב שונה, דוושות אלומיניום ופריטי קוסמטיקה נוספים לחידוד האווירה.

יונדאי אלנטרה N ליין

הדגם החדש לא צפוי להיות מכוניות ספורט בסגנון דגמי ה-N של יונדאי (כמו ה-i30 N וה-i30 N פאסטבק), אלא רק להציע גרסת עיצוב ספורטיבית כמו ה-i10 N Line החדשה וה-i20 Line שנחשפו בחו"ל ועדיין לא הגיעו לארץ. יחד עם זאת, ייתכן בהחלט שהדגם יצויד במנוע קצת יותר חזק ואולי גם כיול מתלים והגה מעט שונים.

אנחנו כמובן נשמח לפגוש את סדרת ה-N LINE של דגמי יונדאי גם בארץ.



עוד מחדשות רכב