יונדאי וניו נחשף רשמית בתערוכת ניו-יורק

יונדאי וניו, האח הקטן במשפחת הקרוסאוברים של יונדאי, נחשף רשמית בתערוכת הרכב של ניו-יורק, עם עיצוב מקורי, מידות קומפקטיות ושימושיות גבוהה למרחב העירוני.

ששי כהן 17 באפר, 2019
יונדאי וניו

יונדאי חשפה היום בתערוכת הרכב של ניו-יורק, את האח הקטן במשפחת הקרוסאוברים של היצרן (המונה כבר 7 דגמים) העונה לשם וניו (VENUE). הדגם יתחרה בשלל הקרוסאוברים הקומפקטים (B-SUV) בדגמים כמו קיה סטוניק, פיג'ו 2008, סיטרואן C3 אייר קרוס ואחרים וייוצר במפעלי יונדאי בקוריאה.


" קטן במידות אך גדול באישיות" כך מתאר היצרן את יונדאי וניו החדש. עם עיצוב מקורי שאינו דומה לאף אחד מבין ששת אחיו בסגמנט הקרוסאוברים של היצרן, הוניו החדש מציע עיצוב סטייליסטי, מודרני ואף קשוח, שאולי ידרוש עיכול נוסף, אך ללא ספק מיוחד ואפילו קרבי משהו בחזית, בסגנון שימשוך מבטים ברחוב. מעבר לכך, מדובר ברכב הפנאי הקטן של היצרן, ומציע מידות המקבילות לדגמי סופר-מיני עם 4.03 מטר באורך, 1.77 מטר רוחב, 1.55 מטר גובה ובסיס גלגלים של 251 ס"מ,
יונדאי וניו

בתוך תא הנוסעים מציע הוניו סביבת נהג ונוסעים מודרנית ונעימה לעין, עם מסך מולטימדיה מקורי בגודל "8 התומל באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, אבזור עשיר עם מצלמת רוורס, בורר מצבע נהיגה, בקרת אקלים דיגיטלית, חימום מושבים, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד, כאשר אבזור הבטיחות כולל שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייהמנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על ערנות הנהג, התרעת תנועה חוצה מאחור ועוד.

יונדאי וניו

הדגם יוצע בארה"ב עם מנוע 1.6 ליטר המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה או אופציה לגיר ידני 6 הילוכים. הגרסה האירופאית שמיועדת גם אלינו, תצויד ככל הנראה במנוע קטן יותר, אולי עם מנוע הטורבו 1.0 ליטר המשרת גם את ה-i20 החדשה.

יונדאי וניו החדש יגיע לשוק האמריקאי ברבעון האחרון של 2019, וככל הנראה יגיע לארץ בסמוך או מקסימום בתחילת 2020.


עוד מחדשות רכב