יונדאי טוסון החדש רושם 1,400 הזמנות טרם ההשקה

יונדאי טוסון החדש טרם הושק בישראל, אך זה לא הפריע ל-1,400 לקוחות לפתוח הזמנה לדור החדש של אחד מרכבי הפנאי הפופולרים בישראל. מתי הוא כאן?

ששי כהן 23 בפבר, 2021
יונדאי טוסון החדש 2021

הדור הרביעי והחדש של יונדאי טוסון עוד לא נחת בישראל, מפרטים מקומיים טרם נחשפו וכך גם המחירים, אך לדברי כלמוביל היבואנית, לא פחות מ-1,400 הזמנות נרשמו עד כה לדגם החדש, כאשר מרביתם בקרב הלקוחות הפרטיים, מה שמחזק את התדמית של הטוסון כאחד מרכבי הפנאי האהובים והמבוקשים בישראל.



הדור הרביעי של יונדאי טוסון זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, עם מראה יוקרתי יותר, הופעה מרשימה יותר וצמיחה קלילה גם במידות הרכב. גם בתוך תא הנוסעים רושם הדגם מהפכה של ממש, עם עיצוב נקי ומתקדם יותר, שפע טכנולוגיה, לוח שעונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה (שניהם בגודל "10.25), קונסולת מכשירים מרכזית עם מתגי מגע, כפתורי הילוכים במקום ידית ההילוכים המסורתית, גלגל ההגה בעיצוב החדש של יונדאי והבטחה לשדרוג איכות החומרים וההרכבה.

יונדאי טוסון החדש 2021

הטוסון החדש זונח סוף סוף את מנועי ה-2.0 ליטרים האטמוספרים הוותיקים, ועתיד להגיע לארץ עם מנועי הטורבו 1.6 ליטר החדשים של היצרן, אשר יוצעו בגרסאות הנעה קדמית 150 כ"ס או כפולה 180 כ"ס עם שידוך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ולהציע שדרוג משמעותי של הביצועים, עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות בגרסת הבסיס או 9 שניות בגרסה המחוזקת. גם צריכת הדלק ופליטת המזהמים צפויים להיות נמוכים יותר, בין השאר הודות למערכת היברידית קלה (48V) שתוצע בצמד הדגמים. נתוני תצרוכת דלק רשמיים טרם פורסמו.

חדשה נוספת היא הטוסון ההיברידי שצפוי גם הוא להגיע לארץ, אשר יחד עם מנוע חשמלי ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 הילוכים, צפוי להציע הספק משולב של 230 כ"ס וזינוק ל-100 קמ"ש ב-8.3 שניות, לצד צריכת דלק נמוכה.

מתי בארץ? מחברת כלמוביל נמסר ששיווק יונדאי טוסון החדש צפוי לקראת חודש אפריל 2021. מחירים ומפרטים מקומיים מלאים יפורסמו עם תחילת השיווק.