יונדאי קונה היברידית חוזרת לישראל בדגם מחודש

שנה לאחר שעזבה את הארץ עקב פגיעה משמעותית בהטבת המס לדגמים היברידיים, מחדשת כלמוביל את יבוא יונדאי קונה ההיברידית לישראל, בגרסה מחודשת שתוצע במחיר הגבוה מהדגם החשמלי.

ששי כהן 01 במרץ, 2022
יונדאי קונה היברידית 2022

חברת כלמוביל מרחיבה את משפחת רכב הפנאי הקומקפטי יונדאי קונה, ואל דגמי הטורבו והחשמליים המשווקים בארץ מצטרפת שוב גם הגרסה ההיברידית ששיווקה בארץ מתחיל היום. הקונה ההיברידית שווקה בעבר לתקופה קצרה במיוחד בארץ, כאשר הושקה מיד לאחר הסגר הראשון של הקורונה בחודש מאי 2020, אך פגיעה משמעותית בהטבת מס הקניה לדגמים היברידיים בחודש ינואר 2021, הביאה לסיום שיווקה של המכונית בארץ מוקדם מהצפוי, עקב מחיר שהפך להיות לא רלוונטי לארץ. בחודש ינואר 2022 אגב, בוטלו כליל כל הטבות המס ברכישת דגמים היברידיים בארץ, אך כלמוביל מצליחה לחדש את יבוא הדגם לארץ.

הקונה ההיברידית נוחתת בארץ בגרסת מתיחת פנים של הדגם, הכוללת עיצוב מעודכן ונאה יותר בחזית, חישוקי גלגלים בעיצוב שונה ("16-"18 לבחירה) ועדכון קליל לחלקה האחורי של המכונית. בתוך תא הנוסעים תפגשו מולטימדיה מקורית חדשה עם מסך מגע "8  (במקום "7), קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, ריפודי מושבים בעיצוב חדש, נגיעות קוסמטיות קלות ואופציה ללוח שעונים דיגיטלי "10.5 בגרסאות הבכירות. הדגם החדש עבר גם כיול מתלים חדש עם הבטחה לנוחות נסיעה משופרת, לצד בידוד תא נוסעים משופר מרעשי מנוע וחוץ.

ביצועים:

הגרסה ההיברידית מצוידת במנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, אשר יחד עם סוללה קומפקטית (1.56kWh) מספקים הנעה היברידית רגילה (שאיננה נזקקת לחיבור לטעינה חיצונית). ההספק המשולב עומד על כ-141 כ"ס ו-27 קג"מ והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11 שניות בדגם הפרימיום או 11.3 שניות בשאר רמות הגימור, בדרך למהירות מרבית של 161 קמ"ש וצריכת דלק מרשימה של עד 26.3 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

בטיחות:

אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט: 6 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על עייפות הנהג והתראה למניעת שכחת ילדים במושב האחורי. החל מרמת הגימור השניה מצוידת המכונית גם בהתראת שטח מת במראות הצד והתראה על תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטונומית ברוורס.

3 רמות גימור לבחירה:

רמת גימור Premium כוללת מצלמה אחורית, גלגל הגה מתכוונן ומצופה עור בעל מתגי שליטה על מערכת השמע, בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, בקרת אקלים דיגיטלית, מחשב דרך, שני שקעי טעינה USB, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, תאורת יום קדמית LED DRL, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית עם איתות משולב, חיישני גשם ותאורה, חיישני חניה מקוריים מלפנים ומאחור, שמשות אחוריות כהות וחישוקים קלים בקוטר 16 אינטש.
מחיר:  147,900 ₪ 

רמת גימור Prestige כוללת בנוסף: לוח מחוונים דיגיטלי SVC בגודל 10.25 אינטש עם תצוגת נתונים משתנה, מפתח חכם מלא לכניסה והנעה, תאורת לד מלאה, מלפנים ומאחור וחישוקים קלים בקוטר 18 אינטש.

 מחיר: 149,900 ₪ 

רמת גימור Supreme כוללת בנוסף לאבזור ברמת גימור Prestige גם: מושב נהג מתכוונן חשמלית עם מנגנון ניפוח לגב התחתון, מושב נוסע קדמי מתכוונן לגובה, צביעה דו-גוונית עם גג בצבע שחור.

מחיר: 153,900 ₪ 

 

עוד מחדשות רכב