יונדאי I35 אלנטרה מבחן דרכים

ה I35 אלנטרה החדשה , מאיימת לא רק על המשפחתיות המובילות , אלא לראשונה גם על דגמים יקרים יותר ובראשם ההונדה סיוויק. לפני עשור בדיוק , ליווה הסלוגן " להגיע לשלמות " את מסע הפרסום של יונדאי בישראל . בעוד שאז , היתה יונדאי רחוקה מאוד מהתדמית הרצויה , החדשות הטובות הן שעם ה I35…

ששי כהן 09 בספט, 2011

ה I35 אלנטרה החדשה , מאיימת לא רק על המשפחתיות המובילות , אלא לראשונה גם על דגמים יקרים יותר ובראשם ההונדה סיוויק.

לפני עשור בדיוק , ליווה הסלוגן " להגיע לשלמות " את מסע הפרסום של יונדאי בישראל . בעוד שאז , היתה יונדאי רחוקה מאוד מהתדמית הרצויה , החדשות הטובות הן שעם ה I35 אלנטרה החדשה , היא קרובה מתמיד לאותו סלוגן שאפתני . יונדאי אלנטרה נחשבת למכונית המצליחה ביותר של החברה בעולם ומאז הצגתה בשנת 1990 , נמכרו מעל ל 6 מיליון מדגמי האלנטרה ברחבי העולם והדגם החדש , כבר זוכה להצלחה מרשימה בעולם ואף בארץ עלו לכביש במהלך החודש וחצי שחלפו מאז שנחתה , יותר מ 800 מכוניות לכביש .

יונדאי I35 אלנטרה

יונדאי I35 אלנטרה

קודם כל , ההופעה . אפילו בצבע הכסף ליסינג הכ"כ משעמם שהתיצב רכב המבחן , היא בולטת ומרשימה בהופעתה ומציעה מרכב סדאן ספורטיבי עם מימדים גדולים מהממוצע המשלימים הופעה מאוד משכנעת , אשר ללא ספק מעמידים אותה בחזית המשפחתיות היפות בישראל .
הכניסה אל חלל הנוסעים של ה I35 , שובה לב מהרגע הראשון ובמיוחד ברכב המבחן אשר מאובזר ברמת הגימור " SUPREME "  המציע סביבת חיים מעוצבת למדי , נעימה ומלאת השראה  . אם בעבר היה נהוג להתיחס לקבינה של הפולקסווגן גולף כקנה מידה לתא נוסעים איכותי ועשיר  , מצליחים ביונדאי להציע תא נוסעים איכותי ביותר , בעל הנדסת אנוש מצויינת ( למרות פקשושים קלים פה ושם ) , יחד עם מרווח פנים מצוין ליושבים מלפנים ובמיוחד לנוסעים בספסל האחורי , אשר נדמה לך לרגע שאתה נוסע במכונית סאלון נינוחה ומפנקת .

יונדאי I35 אלנטרה

יונדאי I35 אלנטרה

כבר בדגם הבסיסי ( רמת גימור INSPIRE ) , אשר פונה בעיקר לציי הרכב , מצוידת ה I35 אלנטרה באבזור עשיר הכולל כסטנדרט : חשמול מלא , מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה , הגה וידית הילוכים מצופים עור , מחשב דרך , בקרת שיוט , 6 כריות אוויר ובקרת יציבות . רמת הגימור הגבוהה ( SUPREME ) , כוללת בנוסף : מושבים איכותיים יותר עם ריפוד משולב עור  , חישוקים קלים , גג שמש חשמלי , בקרת אקלים דיגיטלית כפולת איזורים ומספר נגיעות קוסמטיות , המעניקים תא נוסעים נעים מאוד לשהייה .

יונדאי I35 אלנטרה

יונדאי I35 אלנטרה

יחידת הכח של ה I35 מתהדרת בנתון הכח הטוב ביותר בין המשפחתיות בארץ ( אם נתעלם רגע מהוולוסטר שלא ממש משפחתית ) ומציעה הספק של 132 כ"ס ומומנט של 16.1 קג"מ . המנוע הנ"ל שופע כח כבר בסל"ד נמוך , מאיץ בקלות , בשקט וללא מאמץ ויחד עם שיתוף פעולה מצוין עם הגיר האוטומטי בעל 6 ההילוכים , מציע נסיעה חלקה וזריזה עם ביצועים טובים למדי , אם כי למרות הספק המנוע החזק , מציעים תאוצה בינונית בלבד ל 100 קמ"ש , הנמשכת לאורך 11.6 שניות לא ממש מרשימות .
יחד עם זאת , מציעה ה I35 אלנטרה תצרוכת דלק מרשימה אשר אפשרה לנו לבצע נסיעת מבחן בתנאים אידיאליים כמעט ללא מאמץ יתר אשר הניבו סביב 12 ק"מ לליטר בממוצע , אשר לא רחוקים ממש מהצהרות היצרן .
ה I35 גם מטפלת ברוב משטחי הכבישים באופן משכנע למדי , אך ככל שהמהירות גוברת ותנאי הדרך נעשים תובעניים יותר , מאבדת היונדאי נקודות בכל הנוגע לטיפול של המתלים בכביש . בתנאי נהיגה רגילים , נוחות הנסיעה גבוהה למדי והיא תשביע רצון בקלות .

יונדאי I35 אלנטרה

יונדאי I35 אלנטרה

בסיכומו של מבחן , מסתמנת יונדאי I35 כאחד הלהיטים הבאים של שוק הרכב הישראלי וצפויה לחזק עוד יותר את שליטתה של יונדאי בשוק המקומי . ה I35 מציעה משפחתית מעוצבת ומפתה , הנהנית מיחידת כח חזקה וחסכונית ומגובה באבזור נדיב ונוחות נסיעה טובה . מחיר ה I35 מתחיל ב- 119,900 ש"ח ותמורת 4,000 ש"ח נוספים בלבד , תוכלו לשדרג לדגם ה SUPREME הנהנה מאבזור נדיב , השווה בהחלט את התוספת .במחיר הנ"ל , מעניקה ה I35 אלנטרה החדשה תחרות לא רק לטובות שבמשפחתיות בישראל , אלא לראשונה פוזלת גם לקטגוריה הבאה ומאיימת באופן ישיר , על הסיוויק של הונדה אשר יקרה ממנה משמעותית , אך בכלל לא בטוח שנותנת תמורה טובה יותר , או לפחות עד שתנחת כאן הסיוויק החדשה .

יונדאי I35 אלנטרה

יונדאי I35 אלנטרה