יונדאי I800 – עכשיו גם אוטומטי

יבואנית יונדאי מתחילה בשיווק ה I800 עם מנוע חדש , אפשרות לתיבת הילוכים אוטומטית ואישור לאוטובוס עירוני זעיר. חברת כלמוביל , יבואנית יונדאי , מרחיבה את היצע דגמי ה I800 בארץ ומתחילה בשיווק גרסה אוטומטית יחד עם מנוע חדש ויעיל יותר. הדגם החדש שנוחת בארץ , מצויד במנוע טורבו דיזל אינטרקולר מסדרת ה CRDI המציע…

ששי כהן 17 באפר, 2011

יבואנית יונדאי מתחילה בשיווק ה I800 עם מנוע חדש , אפשרות לתיבת הילוכים אוטומטית ואישור לאוטובוס עירוני זעיר.

חברת כלמוביל , יבואנית יונדאי , מרחיבה את היצע דגמי ה I800 בארץ ומתחילה בשיווק גרסה אוטומטית יחד עם מנוע חדש ויעיל יותר.
הדגם החדש שנוחת בארץ , מצויד במנוע טורבו דיזל אינטרקולר מסדרת ה CRDI המציע הספק של 170 כ"ס בגרסה האוטומטית לה 5 יחסי ההעברה או 130 כ"ס בגרסת הוואן הסגורה המצוידת בתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים . בשני המקרים מצהירה יונדאי על שיפור בתצרוכת הדלק ובפליטת המזהמים והתאמה לדרישות זיהום האוויר יורו 5 .
עם הדגם החדש פונה יונדאי לראשונה גם לשוק ההסעות עקב קבלת אישור משרד התחבורה להפוך את גרסת הנוסעים לאוטובוס זעיר ציבורי . במקרה הנ"ל מציע הרכב אפשרות להסעת 7 נוסעים בנוסף לנהג , לעומת נהג + 2 נוסעים בגרסת הוואן הסגורה.
אבזור הרכב כולל כסטנדרט בקרת יציבות , מערכת בקרת משיכה TCS , ABS+EBD , מערכת מניעת התהפכותROP , נעילה מרכזית, חלונות חשמל, מראות חשמליות, מושבים עם ריפוד בד מהודר, מחזיקי כוסות ועוד. הגרסה האוטומטית תצויד גם במחשב דרך, מערכת אזעקה מקורית עם שלט, תאורת מפות קדמית, תא אחסון עילי למשקפיים, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור ועוד.
מחיר יונדאי I800 החדש נקבע על החל מ- 199,900 ש"ח לדגם הוואן הסגור הידני ו – 217,000 ש"ח לאוטומט , והחל מ – 214,900 ש"ח לדגם המיניבוס הידני ועד 232,900 ש"ח לדגם האוטומטי.

עוד מחדשות רכב