יופי עוצר נשימה: לקסוס LC500 קבריולט בישראל

יבואנית לקסוס משיקה את גרסת הקבריולט של ה-LC500 המציעה עיצוב יפהפה, תא נוסעים יוקרתי ומוקפד במיוחד ומנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים המפיק 477 כ"ס ומטיס את הרכב ל-100 קמ"ש ב-5 שניות. המחיר נקבע על 920,000 שקל.

ששי כהן 21 בינו, 2021
לקסוס LC500 קבריולט

3 וחצי שנים לאחר שהושקה בארץ לקסוס LC, מכונית הקופה הספורטיבית והיוקרתית של היצרן, מתרחבת משפחת הדגם בארץ עם הגעתה באיחור אופנתי של גרסת הקבריולט המרהיבה ויפהפיה, שתשווק בארץ עם מנוע ה-V8 העוצמתי של היצרן.


העיצוב החיצוני של הדגם החדש שומר על עיצוב ה-LC קופה, ומציע ביצועים אווירודינמיים מצוינים וחלוקת משקל אופטימלית המשלבים בין יופי לפונקציונליות. מהנדסי הרכב שקדו רבות על תכנון הגג הרך המתקפל שכן בד"כ רוב מכוניות הקבריולט נראות פחות טוב כשהגג סגור. במקרה של ה-LC, הגג הרך תוכנן במבנה ייחודי של מספר שכבות. במצב כזה, גם כאשר הגג סגור, הצללית של הרכב נראית כמו בדגם הקופה ושומרת על קו נקי, ספורטיבי והרמוני.

את הגג ניתן לפתוח ולסגור בזמן נסיעה במהירות של עד 50 קמ"ש, והנהג יכול לעקוב אחר התקדמות הפתיחה או הסגירה של הגג באמצעות אנימציה המוצגת על מסך מחשב הדרך. זמן הפתיחה של הגג עומד על 15 שניות בלבד, והסגירה – 16 שניות . מעבר לכך, מדובר במכונית גדולה למדי, עם 4.76 מטר לאורך, 1.92 מטר לרוחב ובסיס גלגלים נדיב של 287 ס"מ, אך עם גובה של 1.35 מטר בלבד, המאפיין מכוניות ספורט.

מתחת למכסה המנוע תמצאו את מנוע ה-V8 האטמוספרי של היצרן, בנפח 5.0 ליטר המפיק 477 כ"ס ומומנט מרבי של 54 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות, בלבד לצד מהירות מרבית של 270 קמ"ש. בלקסוס מבטיחים חווית נהיגה ספורטיבית המתאפשרת בין היתר להנעה אחורית וחלוקת משקל אופטימלית. כדי להפוך את הנהיגה לחוויה מוטורית ייחודית גם כאשר הגג פתוח, מחולל קול משמיע את צליל המנוע המקורי דרך לוח המחוונים בתוך הרכב , ושסתום הפליטה מגביר את צליל המנוע רב העוצמה מחוץ לרכב.

לקסוס LC500 קבריולט

בתוך תא הנוסעים תמצאו 4 מושבים (האחוריים בעיקר מיועדים לילדים) ואת העיצוב המוכר והיוקרתי של גרסת ה-LC500 הסגורה בשינויים קלים, עם שפע של עור איכותי, אבזור עשיר והקפדה על איכות שזועקת מכל עבר. כדי ליצור אווירה של נהיגה חופשית באוויר הפתוח מבלי להפריע לשיחת הנוסעים בתוך המכונית, התמקדו מהנדסי הרכב באווירודינמיקה ותנועת האוויר והוא תוכנן כך שהאוויר יחלוף מעליו ללא כניסה לאזור הנהג והנוסע. יחד עם שילוב מגן רוח שקוף עשוי פוליקרבונט (שנראה כמו החלון האחורי הקטן בעולם). מבטיחים בלקסוס נסיעה שקטה במיוחד.

לקסוס LC500 קבריולט

בין פריטי האבזור תמצאו בדגם גם מערכת שמע יוקרתית ומערכת Lexus Climate Concierge שולטת באופן אוטומטי על מיזוג האוויר, מחממי המושבים, מחממי הצוואר ומחמם ההגה, תוך התחשבות במצב בגג – האם הוא פתוח או סגור.

מחיר לקסוס LC500 קבריולט נקבע על 920,000 שקל. 

עוד מחדשות רכב