סגמנט מכוניות המיני בישראל ממשיך להצטמצם: לאחר שבשנה החולפת פסק היבוא של פיג'ו 108, סיטרואן C1 וסוזוקי סלריו, עוזבת גם אופל אדם את ישראל, אך הפעם בשל הפסקת ייצור הדגם בעולם שגורמת להפסקת השיווק גם בישראל. האדם שהתחרתה בשוק מכוניות המיני האופנתיות בשלל דגמים, שווקה בארץ 5 וחצי שנים וממנה נמכרו כאן כ-2,600 מכוניות.
יפה וחצופה
שיווק אופל אדם החל בישראל ע"י חברת "שלמה" בחודש אפריל 2014 עם השקתו של הדגם בגרסת 1.4 ליטר 85 כ"ס ידנית, שנחת בארץ במטרה להתחרות בשוק מכוניות המיני המעוצבות ואופנתיות, שם סיפקה המתחרה פיאט 500 מכירות מרשימות (1,200 מסירות ב-2014). היעדר גרסה אוטומטית שחשובה במיוחד להצלחת הדגם, יחד עם תג מחיר התחלתי של 100,000 שקל, גרמו בתחילת הדרך לשיווק צולע שהסתכם ב-21 מסירות בלבד בשנת 2014.
"האדם האוטומטית תכניס סקס אפיל לאופל"
במרץ 2015 נחתה בארץ הגרסה האוטומטית שצוידה בתיבת הילוכים רובוטית עם מצמד בודד מהסוג שפחות אהוב בארץ, ויחד איתה יצאה היבואנית במסע פרסום אגרסיבי שכלל ססמאות כמו "יפה וחצופה", וחשוב מכך, הפחתת מחיר חדה שכללה תג מחיר של 92,000 שקל לדגם האוטומטי ו-80,000 שקל לדגם הידני. אסי שמלצר יו"ר הקבוצה, צפה נהירה לרכבים קטנים ומעוצבים: "ככל שהרכבים יהיו סקסיים יותר הם יקחו נתח שוק גדול יותר. האדם האוטומטית תכניס סקס אפיל לאופל". צפי המכירות עמד על כ-1,000 מכוניות בשנה והמכירות אכן צמחו אולם הסתפקו בקרוב ל-300 יחידות עד סוף אותה שנה.
מספר חודשים מאוחר יותר הצטרפה להיצע הדגמים בארץ גם האדם רוקס, גרסת הפנאי כאילו שטח של האדם, שזכתה לגג קנבס מתקפל חשמלית, עיצוב קרבי יותר ואבזור עשיר יותר (ריפודי עור, חישוקי "18 ועוד), אך גם עם תג מחיר התחלתי של 125,000 שקל, איתו ניסו באופל להתמודד גם מול מתחרות מיני יוקרתיות כמו מיני BMW ואאודי A1. האדם רוקס נשארה בעיקר כקישוט באולמות התצוגה ומספר נמוך של יחידות ממנה עלה לכביש.
באפריל 2016 הצטרפה להיצע גם אופל אדם S, גרסת הספורט של האדם שצוידה במנוע טורבו 1.4 ליטר 150 כ"ס וגיר ידני, שהציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 8.5 שניות ומהירות מרבית של 205 קמ"ש, לצד מחיר של 120,000 שקל. גם כאן מדובר היה בדגם שנמכר בסופו של דבר במספרים זניחים, בין השאר כי לא באמת היווה תחרות למתחרה הישירה – אבארט 500.
בשנת 2017 הוזלה האדם האוטומטית ל-84,900 שקל, ויחד עם שלל סלוגן חדש "הכי יפה בעיר", פעילויות שיווק נרחבות (בעיקר בקרב בנות המין היפה), ושלל פרסומות פרובוקטיביות, זכתה האדם ל-1,001 מסירות שהיו שנת השיא במכירות של הדגם בארץ.
בחודש אפריל 2019 עבר יבוא מותג אופל לידי קבוצת לובינסקי ומרבית דגמי אופל אדם שנותרו בארץ נמכרו בשוק ה-0 ק"מ מליסינג במחירים נמוכים. מחיר האדם טיפס לתג מחיר התחלתי של 90,000 שקל ובסה"כ נמכרו מתחילת השנה כ-382 רכבים.