כלמוביל מעבירה להילוך גבוה בדיגיטל

קבוצת כלמוביל חשפה הבוקר את אסטרטגיית החברה לעשור הקרוב, הכוללת בשלב הראשון פעילות רחבה בדיגיטל, השקת אולם תצוגה דיגיטלי ואפליקציית שירות חדשנית.

ששי כהן 27 במרץ, 2019
דוידי פיאמנטה, צביקה פולק ושמואל חרל"פ

בתמונה הראשית: דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי, ד"ר שמואל חרל"פ, יו"ר קבוצת כלמוביל וצביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל

קבוצת כלמוביל (יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס), הציגה הבוקר את אסטרטגיית החברה לעשור הקרוב, עימה מתכוונת יבואנית הרכב הגדולה בישראל להתמודד עם השינויים המשמעותיים שצפוי שוק הרכב לעבור.



בשלב הראשון משיקה החברה את "כלמוביל Connect" – הצלע הראשונה באסטרטגיית ה- CASE ארוכת השנים של החברה (ר"ש של Connect, Autonomous, Share, Electric), הכוללת פעילות ענפה בתחום הדיגיטל בשלב הראשון, התאמה לעידן המכוניות החשמליות והאוטונומיות, וכן לעידן השיתוף ברכבים האמור בעידן הבא המדבר על היעדר בעלות על רכב.

פעילות ה-"Connect" שהוצגה הבוקר, כוללת את אולם התצוגה הדיגיטלי המלא של החברה (בשלב הראשון בדגמי יונדאי ומיצובישי בלבד), בו יוכלו הלקוחות להיכנס לאתר החברה, לבחור את הדגם הרצוי, לתאם עצמאית נסיעת מבחן בזמן שנוח, לאבזר את הדגם בהתאם לדרישות ולקבל הצעת מחיר הכוללת אף הנחה ממחירון היבואן. במידה והלקוח מעוניין במימון או בטרייד-אין, ניתן לעשות גם את הפעילויות הנ"ל מבלי לצאת מהבית. בכלמוביל מבהירים שמדובר במערכת חדשנית שפותחה במשך מספר שנים, היודעת להתממשק עם כל מערכות המידע של היבואן, בהתאם למלאים זמינים ועוד ומקצרת משמעותית את הזמן הנדרש לרכישת רכב, בעידן בו חלק גדול מהאנשים מעדיפים לבצע רכישות באינטרנט.

אפליקציית Connected Car

מספר שנים לאחר שהשיקה את מערכת המולטימדיה המוצלחת לרכב " Connected", מערכת שזכתה כבר ל-160,000 לקוחות בישראל, משדרגת כלמוביל את הקשר עם הלקוחות ומשיקה את אפליקציית ה- Connected, המעבירה את כל המידע אודות הרכב לטלפון הנייד של הלקוח ומאפשרת לצד קשר עם היבואן (תאום טיפול במוסך, מרכזי שירות ומכירה ועוד), גם מידע אודות מיקום הרכב (במידה ומישהו אחר במשפחה נהג בו אחרון), מידע על חריגה ממהירות שנקבעה והסטוריית נסיעה במידה ומעוניינים לעקוב אחר אופי הנהיגה של אחד הילדים, וכן שלל מידע אודות הרכב (ספר רכב, נוריות שנדלקו, מצב המצבר וכו'). מעבר לכך, מערכת ה- Connected Car תקושר גם לאפליקציה ותאפשר בין היתר ניהול קולי של כל מערכת ה- Connected גם לרכבים שבהם אין את המערכת המקורית של אפל או של גוגל עם Apple CarPlay או Android Auto. מדובר בפיתוח עצמי של כלמוביל שיאפשר ניווט קולי כגון "סעי הביתה", ניהול שיחות, כגון "תתקשרי לאבא", ניהול המוזיקה, "נגני את אריק איינשטיין" ועוד.

ד"ר שמואל חרל"פ, יו"ר ובעלים קבוצת כלמוביל

ד"ר שמואל חרל"פ, יו"ר ובעלים קבוצת כלמוביל

לדברי צביקה פולק מנכ"ל קבוצת כלמוביל: "מדובר בסנונית הראשונה של  יישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה  שיבוא לידי ביטוי בהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב.  הקבוצה שמה לה למטרה להוביל בישראל את אסטרטגיה זו שעיקרה חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית. כחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי. במסגרת אסטרטגיית ה- CASE נציע בנוסף למוצרי הקבוצה גם מגוון שירותים שטרם הוצעו בישראל",



עוד מחדשות רכב