כלמוביל נערכת להשקה מחודשת של מותג סמארט בישראל

מותג סמארט הנמצא כיום בבעלות מרצדס וג'ילי הסינית, חוזר לישראל בדור חדש של מכוניות, הפעם חשמליות עם מרכב קרוסאובר ומיצוב של פרימיום. השיווק יחל עוד לפני סוף השנה עם דגם סמארט #1

ששי כהן 11 בספט, 2023
סמארט מספר 1

מספר שנים לאחר שפסק השיווק של מותג סמארט בישראל, מותג הרכב העירוני החכם שהושק בעולם ב-1998 והגיע לראשונה לארץ ב-2002, עם מכונית דו-מושבית זעירה שהיוותה פיתרון יעיל וחכם לעיר, נערכת בימים אלו חברת כלמוביל לחידוש שיווק המותג בישראל, לאחר שעבר בשנים האחרונות לבעלות משותפת של מרצדס וג'ילי הסינית. הפעם, כבר לא מדובר במכונית זעירה, אלא בסדרת דגמים חשמליים שמותאמים למשפחה.


השיווק המחודש בישראל יחל עם דגם הסמארט #1 – רכב פנאי קומפקטי אשר שיווקו החל בסין לפני כשנה וחצי. עבור סמארט, מדובר בעידן חדש בו הופכת החברה ליצרנית של רכבי חשמליים וקומפקטיים בעזרתם היא מקווה לפנות לקהל חדש ולהגדיל משמעותית את היקף מכירותיה בעולם. סדרת הדגמים החשמליים החדשים, האשטאג#, כוללת את דגם smart #1 – דגם SUV פרימיום חשמלי, שמתאים גם למשפחות אותו תשיק כלמוביל במהלך הרבעון האחרון של 2023. אחריו, יושק דגם SUV קופה חשמלי וגדול אף יותר – ה-smart #3 . דגם שלישי, רחב מימדים אף יותר, יושק במהלך שנת 2024. 

הסמארט #1 ששיווקו יחל ראשון בארץ, הוא קרוסאובר מודרני למראה ואופנתי, בעל תכנון חכם המאפשר עם מרכב קומפקטי יחסית באורך של 4.27 מטר ורוחב של 1.82 מטר, להפיק תא נוסעים מרווח למשפחה, בין השאר הודות לבסיס גלגלים של 275 ס"מ וגובה של 1.63 מטר. הדגם צפוי ככל הנראה להגיע לארץ עם מנוע חשמלי המפיק 268 כ"ס ומומנט של 35 קג"מ, אשר יחד עם הנעה אחורית מציע תאוצה זריזה ומגיע למהירות מרבית שהוגבלה ל-180 קמ"ש. יחד עם סוללה בקיבולת 66 קוט"ש, הוא אמור להציע גם טווח נסיעה סביב ה-400 ק"מ לפי תקן ה-WLTP.
סמארט #1

בתא הנוסעים מציעה המכונית המון סטייל ומרווח לנוסעים, כאשר אלו מאחור נהנים גם מרצפה שטוחה לחלוטין. העיצוב נקי עם מיעוט של מתגים וכולל שלל סממני עיצוב המזכירים את דגמי מרצדס, ותפעול הרכב נעשה בעיקר דרך לוח מחוונים דיגיטלי צר אך ארוך ("9.2) ומסך מולטימדיה מרכזי גדול "12.9. האבזור צפוי להיות עשיר כבר מגרסת הכניסה ולכלול מערכות בטיחות מתקדמות, ולדגם כבר ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

סמארט מספר 1

לדברי גיל פריאנטה, מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל: "אנו נרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה עם סמארט לקראת השקת הדגמים החדשים של סמארט. נמשיך להציע ללקוחותינו הקיימים והחדשים, רכבים טכנולוגיים, חדשניים ואופנתיים ובעיקר בשורה רעננה לעולם הרכב בישראל". 

שיווק סמארט בישראל צפוי להתחדש ברבעון האחרון של השנה.

 

עוד מחדשות רכב