לובינסקי רוכשת מניות של סיטי טרנספורמר

שבועיים לאחר שהציגה את הרכב העירוני החשמלי המתקפל בתערוכת הרכב העולמית במינכן, מודיעה סיטי טרנספורמר על שותפות אסטרטגית עם קבוצת לובינסקי אשר רכשה מניות של החברה בשווי מיליוני שקלים.

ששי כהן 29 בספט, 2021
סיטי טרנספורמר

חודש וחצי לאחר שחשפה לראשונה את המכונית לעיתונאים מישראל, ושבועיים לאחר שנחשפה רשמית לעולם בתערוכת הרכב של מינכן, רושמת סיטי טרנספורמר, מפתחת הרכב המתקפל העירוני והחשמלי הישראלית, הישג משמעותי עם הודעתה היום על שותפות אסטרטגית עם קבוצת לובינסקי אשר רכשה מניות של החברה בשווי מיליוני שקלים ותחזיק כ 2.5% ממניות החברה.

דגמי סיטי טרנספורמר יוצרו בתקני איכות מהגבוהים בעולם במפעלי היצרן הגרמני ונבחנו מזה תקופה בתנאי סביבה ומזג אוויר מגוונים בכדי להבטיח עמידה בתהליך התקינה האירופי, שאמור להתקבל עד סוף השנה הנוכחית.

הדגמים החדשים מתאפיינים בעיצוב חיצוני ופנימי חדשני, עדכני ומוקפד ובביצועי נסיעה משופרים מהותית מדגם אב-הטיפוס שנמצא בישראל ואשר שימש להוכחת היתכנות. הדגמים מיטיבים לנסוע בכל מזג אוויר, מאיצים למהירות של 90 קמ"ש במצב "פתוח" ובעת הצורך, מסוגלים "להתכווץ" לרוחב מטר בודד, המאפשר להם לחנות במרווחים בהם רכבים רגילים אינם מסוגלים לחנות.

סיטי טרנספורמר

לדברי דני שביט מנכ״ל חברת לובינסקי: ״אנו רואים בסיטי טרנספורמר את הדבר הבא בתחום התחבורה העירונית החשמלית הבינלאומית ומאמינים שהמוצר יכול בהחלט להשתלב גם בארסנל המכוניות שלנו בישראל."

לדברי ד״ר אסף פורמוזה מנכ״ל סיטי טרנספורמר: ״אני נרגש מהאמון שנתנה בנו אחת מיבואניות הרכב המובילות בישראל. מדובר בעוד אבן דרך משמעותית עבורנו. לאחר חשיפת הדור החדש של הרכבים שלנו, רכב כחול לבן ישראלי ראשון מסוגו בעולם, אשר מתאים את ממדיו כדי להתמודד עם אתגרי החניה והתנועה העירוניים, מצטרף האמון של קבוצת לובינסקי במוצר שלנו.״

עוד מחדשות רכב