ליסקאר נכנסת לשוק השכרת הרכב

חברת הליסינג ליסקאר מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לשוק השכרת הרכב עם הבטחה לרכישה של 1,000 מכוניות עד סוף השנה בהשקעה ראשונית של 23.5 מיליון ש"ח.

ששי כהן 17 באוג, 2014
ליסקאר השכרת רכב

חברת הליסינג הוותיקה ליסקאר, הפועלת בשוק הליסינג המימוני והתפעולי מאז שנת 1992, מרחיבה בימים אלה את פעילותה ונכנסת לראשונה לשוק השכרת הרכב. החברה תתמקד בהצעת מגוון רכבים לשימוש המגזר העסקי, עם מגוון רחב של רכבים מסחריים להשכרה, לרבות רכבים מסחריים, משאיות קלות ורכבי קירור. בליסקאר מצהירים על רכישת כ- 1,000 מכוניות לצי ההשכרה שיוכנסו לשירות עד סוף השנה בהשקעה מידית של 20 מיליון ש"ח, לצד השקעה נוספת של 3.5 מיליון ש"ח בהקמת מרכזי השכרה ושירות.


שוק השכרת הרכב בישראל תחרותי ביותר ופועלות בו כיום כ- 80 חברות השכרה, כאשר סך ההכנסה מהשכרת רכב בישראל עומדת על כ- 3.3 מיליארד ₪. בליסקאר מוסיפים עוד שהענף מאופיין ברמת תחרות גבוהה ובנאמנות לקוחות נמוכה, הן בקרב הלקוחות הפרטיים והן בקרב הלקוחות העסקיים.
לדברי שי הרשקוביץ, מנכ"ל ליסקאר, "השקת הפעילות של ליסקאר בתחום השכרת רכב היא המשך ישיר להתרחבות המשמעותית של החברה בתחומי הליסינג המימוני לעסקים בשנים האחרונות, הנובעת מהיכרות מעמיקה של החברה עם שוק הרכב והצרכים של המגזר העסקי בתחום זה".
הרשקוביץ מוסיף כי "פעילות חדשה זו, בשילוב החוסן הפיננסי של החברה, תאפשר לנו להציע ללקוחות העסקיים מגוון רחב יותר של פתרונות מימון וליסינג ושירותי השכרה, כולל רכבים שאינם נפוצים בחברות השכרה אחרות. נציע ללקוחות תנאים מסחריים אטרקטיביים בדגש על חווית לקוח איכותית".


ליסקאר השכרת רכב

ליסקאר השכרת רכב