לנצ'יה דלתא בישראל

חברת סמל"ת מתחילה בשיווק לנצ'יה דלתא עם תג מחיר של 169,900 ש"ח. בהמשך תצטרף גם האפסילון להיצע. שע שנים לאחר שעזב את אולמות התצוגה בישראל, חוזר מותג לנצ'יה לארץ תחת כנפיה של חברת סמל"ת , יבואנית פיאט , אלפא רומיאו ואבארט . המכונית הראשונה שנוחתת בישראל היא הדלתא החדשה אשר הוצגה בתחילת 2008 בעולם ומהווה…

ששי כהן 04 באוק, 2010

חברת סמל"ת מתחילה בשיווק לנצ'יה דלתא עם תג מחיר של 169,900 ש"ח. בהמשך תצטרף גם האפסילון להיצע.

שע שנים לאחר שעזב את אולמות התצוגה בישראל, חוזר מותג לנצ'יה לארץ תחת כנפיה של חברת סמל"ת , יבואנית פיאט , אלפא רומיאו ואבארט .
המכונית הראשונה שנוחתת בישראל היא הדלתא החדשה אשר הוצגה בתחילת 2008 בעולם ומהווה את המכונית החשובה ביותר ליצרן האיטלקי. עם מרכב 5 דלתות ועיצוב ספורטיבי יוקרתי מפתה מגיעה הדלתא לארץ מצויידת במנוע טורבו בנזין 1.8 ליטר בעל הספק של 200 כ"ס ב 5,000 סל"ד ומומנט של 32.6 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים .
כמצופה מלנצ'יה , ניתן לצפות לביצועים חמים עם הצהרה על 7.4 שניות ל 100 קמ"ש ומהירות מירבית של 230 קמ"ש . למרות הביצועים הנאים , מצהיר היצרן על תצרוכת דלק טובה למדי העומדת על 12.8 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 185 גרם לק"מ .

לנצ'יה דלתא בישראל

לנצ'יה דלתא בישראל

הדלתא תשווק בארץ ב 2 רמות גימור כאשר הבסיסית " GOLD " כוללת מזגן עם בקרת אקלים דיגיטלית כפולת איזורים ועם פתחים ליושבים מאחור, מערכת שמע נשלטת מההגה עם 8 רמקולים, בקרת שיוט , מחשב דרך ועוד. האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר ובקרות יציבות ואחיזה. רמת הגימור הגבוהה " ELEGANTE " , כוללת בנוסף : גג זכוכית פאנורמי נפתח חשמלית , מושבי עור מחוממים ובעלי כיוונון חשמלי.
מסביר מנכ"ל סמל"ת אורי להב. "לנצ'יה הוא מותג נחשק מאד בעולם שישראלים רבים התאכזבו מכך שלא היה זמין בישראל. עם ההשקה המחודשת של לנצ'יה אני יכול לומר בגאווה שסמל"ת עומדת ובחלקן גם עוקפת את תחזיותיה לשנת 2010 גם בצפי המכירות וגם במגוון המותגים והדגמים שמציע כל מותג".
מחיר לנצ'יה דלתא נקבע על 169,900 ש"ח לדגם הבסיסי אשר ממקמים אותה בתחרות עם מכוניות המנהלים בגרסאות המאובזרות. צפי המכירות שלה עומד על 200 מכוניות בשנתה הראשונה בישראל והיבואן מצהיר שבכוונתו להביא גם את האפסילון הקטנה בהמשך הדרך.

לנצ'יה דלתא בישראל

לנצ'יה דלתא בישראל

 

עוד מחדשות רכב