לקסוס LS המחודשת בישראל: החל מ-799,900 שקל

ספינת הדגל של לקסוס מתעדכנת בדגם מחודש ל-2021, הכולל עיצוב חיצוני מעודכן, יחידת כח היברידית משודרגת המפיקה 359 כ"ס ומספקת ביצועים חמים לצד צריכת דלק נמוכה לקטגוריה, והבטחה לשדרוג נוחות הנסיעה לרף חדש.

ששי כהן 01 במרץ, 2021
לקסוס LS המחודשת 2021

3 שנים לאחר שהושקה בארץ לקסוס LS החדשה, ספינת הדגל של היצרן המתחרה בדגמים כמו אאודי A8, מרצדס S קלאס וב.מ.וו סדרה 7, מודיעה היבואנית על השקת הדגם המחודש ל-2021, שנוחת בארץ במקביל להשקת הדגם החדש באירופה.


במסגרת מתיחת הפנים, העיצוב החיצוני של ה-LSשודרג כאשר הפגוש הקדמי עוצב מחדש והגריל הקדמי המוכר קיבל גימור מטאלי כהה במשטחים הפנימיים שלו. יחידות הפנסים שונו ליחידת תאורה משולשת דקיקה הכוללת תאורה אדפטיבית ואור גבוה אוטומטי- AHB ופנסי היום מסודרים במוטיב L. כל דגמי ה LS מגיעים עם חישוקי סגסוגת 20 אינץ' בגימור מבריק ומלוטש.

ה-LS 500h המחודשת מצוידת במערכת ההיברידית המתקדמת Multi-stage Hybrid הייחודית של לקסוס, שמגיעה בגרסה מעודכנת ומשלבת בין מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטרים למנוע חשמלי ומציעה הספק כולל של 359 כוחות סוס, המספקים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק של המכונית עומדת על 12.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית 10 הילוכים והנעה אחורית, מבטיחים בלקסוס מכונית פאר חזקה ונוחה במיוחד, לצד מוניטין האמינות המוצלח של היצרן.

לקסוס LS המחודשת 2021

כיאה לספינת הדגל של לקסוס, ה LS 500h תגיע לישראל ברמת גימור גבוהה ויוקרתית במיוחד הכוללת: מתלי אוויר אדפטיביים היודעים להתאים את גובה הרכב ליציאה נוחה וגב ישר, מושבים מעור nappa semi aniline מאווררים ומחוממים מלפנים ומאחור, גימור תקרה מעור זמש יוקרתי, פונקציית מסאז' שיאצו גם למושבים הקדמיים וגם למושבים האחוריים, מושבים אחוריים בכוונון חשמלי כולל זיכרונות, יחידות תאורה  Triple LED ואור גבוה אוטומטי AHB, מערכת מולטימדיה "12.3 בעלת מסך מגע ולוח מכוונים דיגיטלי "8. הדגם כולל את מערכות הבטיחות מהדור החדש LSS 2.5 בהן: בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על תנועה חוצה מלפנים, התראה על שטחים מתים, מערכת התראה על סטייה ושמירת נתיב, קריאת תמרורים, מצלמה פנורמית לראיה 360 בעת חניה כולל סיוע לבלימה בעת זיהוי הולכי רגל, חיישני חניה היקפיים כולל בלימה אוטונומית בעת תמרוני חניה ולראשונה בעולם גם בעת זיהוי הולכי רגל, 12 כריות אוויר, התראה על תנועה חוצה מאחור כולל בלימה. 

עוד במפרט: גלגל הגה בחיפוי עץ ומערכת שמע איכותית ברמה גבוהה ביותר מבית MARK LEVINSON עם 23 רמקולים בהספק כולל של 2,400watt.

מחירון לקסוס LS החדשה 2021:

רמת הגימור Takumi החל מ- 799,900 שקל

רמת הגימור Takumi High Wood החל מ 819,900 שקל




עוד מחדשות רכב