לקסוס UX המחודש 2022 בישראל: החל מ- 224,900 ₪

לקסוס UX250h המחודש ישווק רק בגרסאות היברידיות וכולל שלל שדרוגים בתא הנוסעים, לרבות מולטימדיה חדשה ויעילה יותר, שדרוג הבטיחות והתנהגות הכביש.

ששי כהן 11 בספט, 2022
לקסוס UX250H החדש 2022

3 וחצי שנים לאחר שנחת בארץ לקסוס UX, רכב הפנאי הקומפקטי בהיצע דגמי היצרן, מתחילה לקס מוטורס היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2022, לאחר שעבר מתיחת פנים של אמצע החיים. בהתאם לביקוש הגובר של הלקוחות לדגמים היברידיים/חשמליים, ישווק הדגם רק בגרסאות היברידיות וחשמליות. לדברי היבואן, כ-94% מרכבי ה-UX שנמכרו בישראל אשתקד היו היברידיים או חשמליים ( 467 רכבים היברידיים ו-120 חשמליים ), מגמה שבשנת 2022 תורחב ל 100% מכירות רכבי UX מחושמלים.



ה-UX 250h החדש מתעדכן במערכת מולטימדיה חדישה הכוללת גם מסך מגע בעל ממשק הפעלה מהיר ואינטואיטיבי, המחליף את השליטה המסורבלת באמצעות משטח מגע של הדגם הקודם, כאשר המסך ממוקם קרוב יותר לנהג ומאפשר הפעלה נוחה יותר. בנוסף תמצאו גם מערכת זיהוי קולית חדשה, הכוללת את הסייעת הקולית “Hey Lexus” המאפשרת מתן פקודות קוליות כדי לבצע שיחות טלפון ותפעול שאר מערכות הרכב התומכות. כמו כן, ניתן לחבר את הסמארטפון למערכת באמצעות Apple CarPlay (חיבור אלחוטי) או Android Auto (חיבור חוטי) ולראשונה יתאפשרו עדכוני OTA מהאוויר באמצעות יחידת תקשורת הנתונים (DCM) של הרכב.

בין השיפורים בדגם החדש גם אמצעים להגברת קשיחות המרכב, עם ריתוכי נקודות נוספים בקצה התחתון של מיפתח החלק הצדדי ומיפתח הפאנל האחורי התחתון, וחיזוק פלדה קשיח אחורי נוסף של הדלת.

בתא הנוסעים, קיימת אפשרות לצבע Hazel ובחירה  בין שני סוגי ריפוד- עור סינתטי ועור טיבעי . לריפוד העור המחורר יש מראה רענן עם דוגמת תפרים קאגומה חדשה, בהשראות קליעת סלים יפנית מסורתית. לריפוד העור הסינתטי יש אפקט קיפול סאשיקו חדש.

בטיחות משודרגת

מפרט הבטיחות שודרג עם חבילת ה- +Lexus Safety System הכוללת גם מערכת קדם התנגשות המצוידת בסיוע בפניות בצומת לביצוע פניות בטוחות בצמתים וסיוע היגוי בחירום העוזר לנהג לנווט כדי להימנע ממכשולים מבלי לעזוב את נתיב הנסיעה. גם בקרת השיוט האדפטיבית עודכנה  וכעט מאיטה את המהירות בעקומות. 

מתחת למכסה המנוע מצויד הרכב ביחידה ההיברידית מדור 4 של היצרן, הכוללת מנוע בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 184 כ"ס  (תוספת של 6 כ"ס) ויחד עם תיבה אוטומטית רציפה מציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות וצריכת דלק של 18.8 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

לקסוס UX250H החדש 2022

המסך הגדול יוצע רק ברמת הגימור הגבוהה

רמות גימור ומחירים:

דגמי ה-UX זונחים בגרסה המחודשת את רמות הגימור של הדגם היוצא, ומאמצים את שמות רמות הגימור החדשות אותם פגשנו גם בלקסוס NX החדש. במקביל, מפסיק שיווק גרסת ה-"F-Sport" בעלת חבילת העיצוב הספורטיבית והיקרה. מחירי הדגם החדש מתייקרים קלות החל מ-5,000 שקל תוספת לגרסת הכניסה.

UX 250h KYUSHU – רמת הגימור כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ', מערכת בטיחות מתקדמת (Lexus Safety System+ 2.5) הכוללת, בין היתר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב ומערכת לסיוע בחציית צומת. לוח מחוונים דיגיטלי (7 אינץ'), פנסים בטכנולוגיית LED, חישוקי 17 אינץ', מושבים עם ריפודי עור סינטתי וחימום מושבים קדמיים, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת Keyless לפתיחה וכניסה ללא מפתח ועוד. 

מחיר: 224,900 ₪

UX 250h HADORI – רמת הגימור כוללת בנוסף לאבזור ברמת KYUSHU: מושבים קדמיים עם ריפודי עור טיבעי וכוונון חשמלי, גג שמש נפתח, שמשות כהות ליושבים מאחור ותאורת כניסה בידיות הרכב.

מחיר: 239,900 ₪

 UX 250h TAKUMI – רמת הגימור כוללת בנוסף לאבזור ברמת HADORI, מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ', מערכת שמע מתקדמת עם 10 רמקולים וסאב-וופר, מערכת לזיהוי עצמים בשטח מת, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, דלת תא מטען נפתחת ונסגרת חשמלית ומשטח טעינה אלחוטי.

מחיר: 254,900 ₪

עוד מחדשות רכב