לראשונה בשוק היוקרה: לקסוס תציע אחריות מורחבת ל-10 שנים

כחלק מאמון החברה באמינות דגמיה המככבים בסקרי אמינות עולמיים, מודיעה יבואנית לקסוס על תכנית חדשה בה תוצע הרחבת האחריות לכל דגמיה בישראל עד ל-10 שנים או 160,000 ק"מ (כולל במקרה של העברת בעלות בדרך), בתוספת תשלום עתידי. כמה יעלה התענוג ללקוחות?

ששי כהן 18 בספט, 2022
לקסוס UX300E החשמלית

לקסוס ישראל בצעד חדשני וייחודי בתחום רכבי היוקרה בישראל, תציע ללקוחותיה לרכוש הארכת אחריות על הרכב ממועד תום אחריות היצרן לשנה או 15,000 ק"מ, עד 10 שנים או עד 160,000 ק"מ, המוקדם מביניהם. התכנית, הראשונה מסוגה בתחום רכבי היוקרה בישראל, מאפשרת למי שרכש לקסוס בישראל (גם לרוכשי היד השנייה) המשך הנאה מהשימוש ברכב במהלך תקופת זמן של עד עשור מיום הרכישה, ללא דאגה לתיקונים ולעלויות חריגות במהלך תקופת הארכת האחריות. עד כה אפשרה היבואנית הרחבת האחריות רק למערכת ההיברידית לתקופה של כמה שנים נוספות, כאשר כעת האחריות מורחבת לשאר הרכב.



התכנית להארכת האחריות עד ל-10 שנים, מופעלת עם תום תקופת האחריות המקורית של היצרן ומהווה תכנית השלמה להארכת אחריות לשנה רביעית וחמישית אותה כבר מפעילה לקסוס ישראל עבור לקוחותיה. הארכת האחריות, שעלותה בין 990 שקלים ל-1,300 שקלים לשנה (בהתאם לדגם הרכב), תוצע בכל מרכזי השירות של החברה ותופעל בהתאם לתנאי תעודת האחריות המופיעים באתר החברה. אם הרכב נמכר במהלך תקופת האחריות המורחבת, זו תעבור לבעל הרכב הבא.

תכנית הארכת האחריות החדשה מתאפשרת במחירים אטרקטיביים לאור העובדה כי רכבי לקסוס זוכים לציונים גבוהים במיוחד בסקרי האמינות שעורך מכון JD Power האמריקני, הסוקר מדי שנה את איכות ואמינות דגמי הרכב הנמכרים בארה"ב וכבר מעל לעשור ,שנה אחר שנה מכתיר את המותג כאמין ביותר. הסקר, הנחשב למרכזי בתחום, סוקר את דגמי הרכב בקטגוריות כגון מנוע ותיבת הילוכים, תפקוד מערכות הבטיחות המתקדמות, איכות המתגים והצגים, בקרת האקלים, איכות המושבים, עמידות תא הנוסעים, עמידות חלקי מרכב הרכב החיצוניים וחווית הנהיגה של בעלי הרכב.

לקסוס ישראל בהובלת המנכ"ל דרור גורלניק, מציינת בימים אלה 16 שנים לתחילת השיווק בישראל, במהלכן נמכרו למעלה מ-16,700  מכוניות. מספר הלקוחות של החברה הוכפל בחמש השנים האחרונות, ובשנת 2021 ציינה החברה שיא מכירות של 1,870 רכבים.

עוד מחדשות רכב