מאזדה 2 החדשה 2020 בישראל – החל מ-107,000 שקל

מאזדה 2 החדשה ל-2020 נוחתת בישראל לאחר שעבר מתיחת פנים הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים משודרג וחבילת בטיחות מקורית רחבה שתוצע כאופציה, +הטבת השקה מיוחדת לתקופת הסגר לרוכשים אונליין.

ששי כהן 22 בספט, 2020
מאזדה 2 החדשה 2020

5 שנים לאחר שהוצג הדור השני של מאזדה 2 ו-3 שנים לאחר שהושקה כאן מתיחת פנים לדגם, מודיעה דלק מוטורס היבואנית על השקת הדגם המחודש ל-2020 לאחר שעבר מתיחת פנים נוספת, שאמורה לחזק את יכולותיו מול שלל המתחרות החדשות בסגמנט הסופר-מיני.


חיצונית זוכה המאזדה 2 החדשה לחזית מחודשת הכוללת יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED כסטנדרט, פגוש קדמי בעיצוב חדש עם פסי רוחב מודגשים בכרום בתחתית והדגשה של ה"כנף" הייחודית המתמשכת לתוך פנסי החזית, המקנים לרכב מראה יותר אלגנטי. בצידי הרכב נרשמים חישוקי סגסוגת "15 סטנדרטיים שקיבלו גוון צבע כהה יותר לתרומה למראה היוקרתי, וחישוקי הסגסוגת "16 זכו לעיצוב חדש לחלוטין מרובה חישורים. מאחור זוכה המכונית לפגוש אחורי עם עיצוב חדש ואותם פסים אופקיים מכרום המדגישים את ממד הרוחב. יש פנסים אחוריים מודגשים וספוילר עם עיצוב אירודינאמי מעודכן אשר מפחית משמעותית את רעשי הרוח בנסיעה.

מאזדה 2 החדשה 2020

 

תא נוסעים

גם בתוך תא הנוסעים, אחת מנקודות החוזקה של הדגם היוצא, שודרג תא הנוסעים עם הבטחה לחומרים איכותיים ועם הרכבה מוקפדת ומדויקת, גימור שחור מבריק עם דוגמה ייחודית בגרסת DYNAMIC, גימור רך בגוון כחול עם תפרים קונטרסטיים המוכר מדגם ה-CX-30 בגרסת ELEGANT, וגימור סוויד אפור עם תפרים בהירים המוכר מדגם המאזדה6, בגרסת PURE WHITE הבכירה. כל הגרסאות זוכות לדור חדש של מושבים קדמיים המעניקים תמיכה טובה יותר בגוף ומערכת המולטימדיה MZD CONNECT  מגיעה עם מסך 7 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים והתממשקות עם CARPLAY של אפל או אנדרואיד אוטו.

בטיחות

בסעיף הבטיחות זוכה המכונית למערך אקטיבי עדכני (חלקו רק בדגמים הבכירים) הכולל בלימת חירום עירונית משופרת עד 80 קמ"ש הכוללת התראה ובלימה בפני הולכי רגל ובשעות החשיכה, התראה על סטייה מנתיב (ללא תיקון), בלימת חירום עירונית בנסיעה לאחור, ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה חוצה מאחור, חיישני חניה, חיישני אורות וגשם, בקרת שיוט, 6 כריות אוויר ומצלמת חניה. באופן מפתיע, בנוסף יוצע הדגם עם מערכת התראה בפני תאונות דרכים בהתקנה מקומית.

מאזדה 2 החדשה 2020

 

ביצועים

מתחת למכסה המנוע תמצאו את אותו מנוע בנזין 1.5 ליטר 116 כ"ס ו-14.78 קג"מ שעבר שינויים קלים, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות, מהירות מירבית של 188 קמ"ש וצריכת דלק של 13.69 ק"מ לליטר בעיר או 20.4 ק"מ בנסיעה בכביש מהיר לפי נתוני היצרן. דרגת הזיהום של הרכב נקבעה על 4. לדברי היצרן, גם המתלים עברו כיול מחדש כדי לספק רמות חדשות של שיכוך ובידוד אבל גם לשמור על החיבור ההכרחי בין הנהג לרכב ולהבטיח את חווית הנהיגה הספורטיבית משהו באופיה.

הדגם ישווק בישראל בשלוש רמות אבזור:

– דיינמיק: הכוללת מערך בטיחות אקטיבי עם בלימת חירום אוטונומית והתראת סטייה מנתיב, חישוקי סגסוגת 15 אינץ', פנסי LED, הגה וידית הילוכים עם גימור עור, קיפול מראות חשמלי, חיישני אורות וגשם, כפתור התנעה, בקרת שיוט, בקרת אקלים, מצלמת חניה, מולטימדיה 7 אינץ' עם תאימות Apple CarPlay / Android Auto ומצלמה לנסיעה לאחור.

– אלגנט: הכוללת בנוסף: חותמת תאורה LED בפנסים הקדמיים, חישוקי 16 אינץ', שמשות אחוריות כהות, שבכה קדמית בשחור מבריק, גימורי כרום קדמיים ואחוריים בתחתית הפגושים, אנטנת כריש, ריפודי בד מהודרים בגוון כחול כהה, דיפון דמוי עור כחול לדשבורד ופקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה.

– Pure White: הכוללת בנוסף כניסה ללא מפתח, חיישני חניה, התראה וסיוע בבלימה בנסיעה לאחור, ניטור שטחים מתים ותנועה צולבת מאחור, ריפודי עור לבנים, גימור סוויד לדשבורד ולדיפוני הדלתות.

מחירון מאזדה 2 החדשה 2020:

דגם דיינמיק ב-107,000 שקל, דגם אלגנס ב-110,500 שקל וגרסת ה-Pure White הבכירה ב-115,500 שקל. כל הדגמים יוצעו למכירה באתר האונליין בהנחה של 4,000 ₪ במהלך תקופת הסגר.



עוד מחדשות רכב