מהר לפני שייגמר: לקסוס פותחת הזמנות ל-RZ החשמלית שתגיע בקרוב

יבואנית לקסוס נערכת להשקת ה-SUV החשמלי החדש שלה (RZ 450e) בחודשים הקרובים ומאפשרת החל מהיום ללקוחות לשריין מקום ברשימת המתנה לדגם המסקרן.

ששי כהן 02 ביונ, 2022
לקסוס RZ 450e

יבואנית לקסוס נערכת לקראת השקתו של ה-SUV החשמלי החדש שלה, שצפוי להגיע לארץ ברבעון האחרון של השנה, והחל מהיום (2.6) תאפשר ללקוחותיה לשריין מקום ברשימת המתנה לרכישת לקסוס RZ 450e, הקרוסאובר החשמלי הייעודי הראשון מבית מותג היוקרה היפני, והדגם השני החשמלי של לקסוס בישראל אחרי ה-UX300E. ההרשמה תתבצע ONLINE בלבד, באמצעות אתר החברה.


בחברה מעריכים כי עד סוף 2022 יימכרו לפחות 300 רכבים מדגם זה ועושים כל מאמץ מול היצרן על מנת להגדיל את המלאי עוד יותר, במטרה לספק מענה לביקוש הגבוה הצפוי לדגם. 

הגה ללא קשר מכני וללא מוט הגה

ה-RZ החשמלי יכלול מגוון מערכות ייחודיות עם סביבת נהג חדשנית, כולל לראשונה בעולם הרכב גם אופציה להגה אלחוטי One Motion Grip בעל טכנולוגיית היגוי "Steer By Wire" – הגה ללא קשר מכני וללא מוט הגה. במקום זאת, המערכת משתמשת בחיבור חשמלי כדי לשלוח פקודות מההגה לגלגלים. התוצאה היא תגובה מיידית ושליטה מדויקת יותר בהגה. מערכת One Motion Grip האופציונלית מגיעה עם גלגל הגה קטום חדש. הטכנולוגיה דורשת פחות מאמץ היגוי מהנהג: כדי לעבור מנעילת הגה אחת לשנייה נדרש סיבוב של 150 מעלות בלבד, ללא צורך בסיבוב יד מעל יד.

לקסוס RZ450E

אופציה להגה ייחודי כחלק ממערכת היגוי אלקטרונית וללא מוט הגה!

ברשימת האבזור של הדגם תמצאו בין השאר: גג פנורמי שהופך משקוף לאטום המגן מפני חום , מולטימדיה חדשה Lexus Link המתאפיינת בהפעלה מהירה ואינטואיטיבית ופונקציות משופרות של קישוריות, תכנון נסיעה יעיל ומידע, ידיות פתיחת דלתות אלקטרוניות ואת הדור השלישי המתקדם ביותר של חבילת הבטיחות +Lexus Safety System עם פונקציות מעודכנות ונוספות וטווח זיהוי מוגבר.

לקסוס RZ 450e

ה-RZ450e הוא הדגם הראשון של לקסוס העושה שימוש בפלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים (e-TNGA). הפלטפורמה מאפשרת להעצים את הביצועים של הרכב ולהשיג חוויית נהיגה מהנה במיוחד לדברי היצרן. נתונים טכניים רשמיים של הרכב טרם פורסמו, אך ידוע שהוא מצויד בסוללה בקיבולת של 71.4 קוט"ש, שלפי נתוני היצרן מוערך בטווח נסיעה של 400 ק"מ בין טעינות, שמעט מתחת לממוצע כיום במכוניות חשמליות. יחד עם זאת, בלקסוס מבטיחים טכנולוגיות משופרות לניהול הסוללה מהטובות בעולם בשימור הסוללה לאורך זמן (90% קיבולת לפחות לאחר 10 שנים), באופן שמציע שקט נפשי הנדרש ללקוחות המעוניינים להחזיק ברכב לתקופות זמן ארוכות.

*כל הנתונים מבוססים על נתוני יצרן ראשוניים. הדגם המתואר טרם קיבל את האישורים המתאימים במסגרת הליך התקינה האירופית, וטרם קיימים לגביו נתונים סופיים באשר לטווח הנסיעה וצריכת החשמל הרשמיים.

עוד מחדשות רכב