מובטלים? מה דעתכם לעבוד במפעל ההרכבה של הגולף החשמלית?

פולקסווגן מזמינה אתכם לפעילות חוויתית במפעל החברה בדרזדן גרמניה, בו תוכלו במשך שעתיים וחצי להצטרף לעובדים על פס הייצור של הגולף E החשמלית, לבקר במרכז המבקרים ועוד. על הפעילות הזאת לא תקבלו שכר אלא תצטרכו לשלם דווקא 215 יורו.

ששי כהן 17 ביונ, 2020
מפעל פולקסווגן בדרזדן

רק בפולקסווגן: חשבתם פעם על סיור במפעל הרכבה של יצרן רכב שכולל גם התנסות בעבודה על פס הייצור? אם ככה, פולקסווגן מזמינה אתכם לפעילות של שעתיים וחצי במפעל ההרכבה שלה בדרזדן- גרמניה, בו תוכלו לעבוד כשעתיים וחצי על פס הייצור של הגולף E החשמלית, ולטעום קלות מהרכבת רכב חשמלי שאמור להשתלט על שוק הרכב העולמי בשנים הבאות.


בפולקסווגן מבהירים שהפעילות נעשית בראש ובראשונה בהתאם לחוקי שמירת המרחק ואמצעי הזהירות המתלווים לעידן הקורונה, ובכל קבוצה שתצטרף לפעילות יהיו עד 4 מבקרים, אשר יעזרו לצוות המקצועי של פולקסווגן בכמה תחנות עבודה, החל מהרכבת הסמלים של הגולף החשמלית, דרך הרכבות שונות בחזית הרכב, התקנת יחידות התאורה האחוריות ועד לסיוע בתהליך הרכבת המנוע לגוף הרכב, מה שנקרא בסלנג שלהם : "נישואין" (marriage).

מעבר לכך, יהנו "הפועלים המזדמנים" מביקור במרכז המבקרים של החברה, התרשמות מתצוגת המכוניות שמוצגת שם, אפשרות לנסיעת מבחן על הדגם החשמלי, כיבוד קל על חשבון הבית והנחה של 10% על כל הפריטים בחנות המזכרות.
מפעל פולקסווגן בדרזדן

אז במקום שפולקסווגן תשלם לכם על שעות העבודה, מדובר כמובן בסוג של פעילות חברתית מהנה, עבורה תצטרכו לשלם 215 יורו. הפעילות נעשית בימים שני-שישי ב-2 משמרות ביום (בוקר ואחה"צ) ולא מדובר בפעם הראשונה שהחברה עושה את זה.

פולקסווגן גולף E החשמלית

פולקסווגן גולף e החשמלית- יותר מ-110,00 מכירות עד כה, הרכב החשמלי הנמכר ביותר של פולקסווגן.

בפולקסווגן בונים על השנה הזאת כשנת המפנה בשיווק מכוניות חשמליות בעולם, עם הצטרפותה גם של ה-I.D3, המשפחתית החדשה שפותחה על שלדת ה-MEB החדשה של היצרן שתשרת דגמים נוספים ועתידה לספק מיליון וחצי מכוניות חשמליות בתוך 5 שנים.



עוד מחדשות רכב