מוצר במבחן: קומפרסור נטען לרכב ב-132 שקל !

טרנד המכשירים הנטענים הגיע גם לשוק הקומפרסורים לרכב, ומאפשר לכם לנפח צמיג לרכב, לאופנוע ועוד ללא חיבור לשקע חשמל וללא הצורך להגיע לתחנת דלק. אז לקחנו את המכשיר החדש של BASEUS שמוצע כעת ב-132 שקל בלבד. שווה את הכסף?

ששי כהן 19 בנוב, 2023
קומפרסור נטען לרכב

שנתיים לאחר שסקרנו לכם כאן קומפרסור לרכב של חברת Baseus במחיר של 105 שקל בלבד, היום אנחנו בודקים את הקומפרסור החדש של היצרן, שהפעם מגיעה עם סוללה נטענת, מה שמונע ממכם את הצורך בכבל חיבור לשקע ה-12V שברכב והופך את פעולת ניפוח האוויר בצמיג לקלה עוד יותר, בתמורה לתג מחיר שאינו גבוה משמעותית ועומד נכון להיום על 132 שקל בלבד כולל משלוח עד הבית. איך הוא מתפקד במציאות? יצאנו לבדוק.


שוק הקומפרסורים לרכב הוא עמוס וכולל כיום שלל מותגים באיכויות שונות ובמחירים שונים, כאשר המטרה של כולם היא ברורה: לעשות לכם את החיים קלים יותר, להימנע מביקורים מיותרים בתחנת דלק, הגברת הבטיחות בדרכים (מילוי אוויר מיידי בצמיג בשעת חירום בכביש מהיר למשל) ויתרון כמובן גם לחובבי רכבי השטח המבלים זמן רב בשטח ומשחקים עם לחץ האוויר בצמיגים בהתאם לסוג השטח הנבחר. הקומפרסור החדש של בייסוס (Baseus) הוא דיגיטלי וקומפקטי במיוחד ומצויד גם בסוללה נטענת המייתרת את כבל החשמל לחיבור בשקע ה-12V שברכב שלכם ("שקע המצית") והמחיר למרות עליית שער הדולר עדיין נותר אטרקטיבי (עומד כיום על 132 שקל, אך משתנה קלות בכל יום לפי שער הדולר). אז הנה מה שגילינו על המוצר החדש, ואם הוא ימצא חן בעיניכם, אתם מוזמנים לרכוש אותו בלינק שמצורף מתחת לסרטון.


לקישור לרכישת המוצר לחצו כאן

 

עוד מחדשות רכב