מחיר הדלק אפריל 2019 – עליה של 20 אגורות לליטר

גל התייקרויות בענף התחבורה בישראל: מיסוי ירוק מעודכן שנכנס הבוקר לתוקף, חודש שלישי ברציפות של עליית מחירי הדלק וגם התייקרות מהבוקר של תעריפי הנסיעה במוניות שירות.

ששי כהן 01 באפר, 2019
פיג'ו 308 פרימיום

לא בדיחה של ה-1 באפריל: לצד כניסתו של המיסוי הירוק המעודכן הבוקר לתוקף, במהלך שאמור לייקר חלק גדול ממחירי הרכב החדש בישראל, מצטרף גם משרד האנרגיה הבוקר לגל ההתייקרויות בענף הרכב ומפרסם את מחירי הדלק לחודש אפריל, הכוללים עליה נוספת במחיר הדלק בישראל, פעם שלישית ברציפות.

מחיר בנזין 95 יעמוד החל מהיום (1/4/19) על כ-6.32 שקלים לליטר, עליה של 20 אגורות לעומת החודש החולף. בסה"כ משלים מחיר הדלק עליה של 49 אגורות לליטר ב-3 החודשים האחרונים. אם חשקה נפשכם גם במתדלק שיעניק לכם את שירות התדלוק בתחנה, תצטרכו להוסיף עוד 21 אגורות לליטר (סה"כ 6.53 שקלים לליטר לשירות מלא).

הסיבה הנוכחית לייקור מחירי הבנזין נובעת מעליית מחירי הנפט באגן הים התיכון בחודש החולף, אך חשוב להזכיר שלא פחות מ-63% ממחירי הדלק בישראל מורכבים ממסים (בלו ומע"מ).

גם הנסיעה במוניות מתייקרת הבוקר, כאשר בהתאם לצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים מתייקרים החל מהבוקר תעריפי הנסיעה במוניות שירות בשיעור של 0.8%. מחיר נסיעה במונית שירות בתל-אביב החל מהבוקר יעמוד על כ-6.8 שקלים (עליה של 10 אגורות).


עוד מחדשות רכב