מיני במחיר מקסי: מכונית העל מיני GP בישראל

חברת דלק מוטורס מתחילה בשיווק מיני GP בישראל, גרסת העל הקיצונית במהדורת יצור מוגבלת של המיני, המצוידת בצמד מושבים, מנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 306 כ"ס ומחיר החל מ- 399 אלף ₪

ששי כהן 19 במאי, 2020
מיני GP

חברת דלק מוטורס, יבואנית MINI, מודיעה על הגעתה לארץ של המיני GP, גרסת הספורט הדו-מושבית הקיצונית של המיני, המצוידת במנוע החזק של ב.מ.וו M135 ומיוצרת ב-3,000 עותקים בלבד לכל העולם, כאשר ארבעה מהם מגיעים לארץ במחיר של 399,000 שקל ויסופקו לרוכשים עם "תעודת יוחסין" מקומית מיוחדת ומאושרת ע"י היצרן כהוכחה להיותה חלק ממהדורה מוגבלת.


המיני GP המהווה את המיני החזקה ביותר אי פעם (גרסה משודרגת של ה-JCW…), מצוידת כאמור בצמד מושבים בלבד וזוכה לעיצוב חיצוני קרבי עם ספויילר אחורי במבנה כפול, כנפיים קדמיות ואחוריות בסיבי פחמן וחישוקי גלגלים "18 ספורטיביים בצביעה דו-גוונית עם המשקל הקל ביותר אי פעם בדגמי מיני, המצטרפים למערכת פליטה ייחודית בעלת צליל אמוציונלי ועוצמתי, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני, מתלים מותאמים ושלדה מוקשחת. בחזיתה של המכונית מותקן המנוע החזק בדגמי מיני, אשר מגיע ישירות מב.מ.וו סדרה 1 החדשה בגרסתה הקיצונית M135, הכולל מנוע טורבו 2.0 ליטרים המפיק 306 כ"ס ומומנט מירבי של 45.8 קג"מ בין 1,750 ל-4,500 סל"ד.

מיני GP

המנוע העוצמתי משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, המעבירים את הכח לגלגלים הקדמיים ומציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות ומהירות מרבית של 265 קמ"ש. מעבר לכך יוצע הדגם עם דיפרנציאל ננעל מכנית, מתלים ספורטיביים כאמור הכוללים הנמכה של 10 מ"מ ביחס ל  JCW רגילה, בלמים ספורטיביים בקוטר 360 מ"מ ועם ארבע בוכנות מלפנים ועם הבטחה ליכולת דינמית משובחת. בתוך תא הנוסעים מציעה המכונית אווירה ספורטיבית עם הגה, מושבים ודוושות ספורטיביים, לוח שעונים דיגיטלי ואבזור עשיר כסטנדרט.

לדברי ברק כהן, מנהל חטיבת BMW ו-MINI בדלק מוטורס: "אנו נרגשים לבשר על הגעתן של ה-MINI GP לישראל. מדובר בגרסת-על של המותג האייקוני, שמפגיש עיצוב ייחודי עם יחידת כוח קיצונית שמייצרת חוויית נהיגה באמת יוצאת דופן."