מיני וולאר: ריינג׳ רובר איווק החדש 2019 בישראל

הדור השני של ריינג׳ רובר איווק נחת בישראל עם עיצוב מחודש בסגנון הוולאר, תא נוסעים מרווח וטכנולוגי יותר, מנוע 2.0 ליטר טורבו ויחידה מיקרו היברידית ועדיין עם הבטחה ליכולות שטח. המחיר פחת ויחל ב-397,000 שקל.

ששי כהן 11 במרץ, 2019
ריינג׳ רובר איווק החדש 2019

7 שנים לאחר שהוצג לראשונה ריינג' רובר איווק, רכב הפנאי-שטח הקומפקטי בעל העיצוב המרהיב דמוי קופה, השיקה הבוקר בישראל חברת המזרח היבואנית את הדור השני והחדש ל-2019, המציג קפיצת מדרגה מול הדור היוצא, ואמור לשמר את הצלחת הדור הראשון, ממנו נמכרו בעולם כ-800,000 עותקים. גם בארץ הפך האיווק לאחד הדגמים הנמכרים ביותר של לנד רובר, מאז החל השיווק בשנת 2011.


הדור השני של ריינג' רובר איווק, זוכה לעיצוב חדש ברוח שפת העיצוב החדשה של לנד רובר, אותה ראינו כבר גם בריינג' רובר וולאר הגדול והיוקרתי, עם שילוב של מראה הוולאר והעיצוב דמוי הקופה של הדור היוצא, אך מעודן ומתוחכם יותר, המבטיח את אחד הרכבים הנאים בקטגוריה. הדגם שפותח על שלדה חדשה (99.9% מחלקי המרכב חדשים), שומר על מידות כמעט זהות של הדור היוצא, אך משתדרג בבסיס גלגלים הנמתח על 268 ס"מ (2.1+ ס"מ), האמור לתרום למרחב משופר לנוסעים מאחור, לצד תא מטען בנפח 591 ליטר, או 1,383 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים.

הריינג' רובר איווק החדש ישווק בארץ עם מגוון מנועי טורבו 2.0 ליטר ותבית הילוכים אוטומטית 9 הילוכים, כאשר גרסת הבנזין הבסיסית מפיקה 200 כ״ס ו-34.6 קג״מ ומציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות, לצד צריכת דלק של 13 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. מעליו תוצע גרסת 2.0 ליטר 250 כ"ס ו-36.7 קג"מ, המציעה זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות וצריכת דלק של 12.6 לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. בנוסף יוצע מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטר 180 כ"ס ו-43 קג"מ, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות. כל הדגמים מצוידים לראשונה גם במערכת מיקרו היברידית, המסייעת לתאוצה מעמידה, מכבה את המנוע בהאטה מתחת ל-17 קמ"ש ומסייעת לצמצום צריכת הדלק ופליטת המזהמים. מעבר לכך, מבטיח האיווק החדש יכולות שטח אמיתיות עם מרווח גחון של 21.2 ס"מ, הנעה כפולה חכמה המשלבת גם את מערכת המתלים ( Terrain Response 2 ) ויכולת חציית מים עד גובה 60 ס"מ.

ריינג׳ רובר איווק החדש 2019

בתוך תא הנוסעים מציעה האיווק החדש סביבת נהג שכמעט זהה לדגם הוולאר הגדול יותר, עם לוח שעונים דיגיטלי (כאופציה) וצמד מסכים גדולים "10 נוספים, המשרתים את מערכת המולטימדיה ושלל מערכות הרכב הנוספות, תוך צמצום משמעותי של מספר המתגים והגברת תחושת היוקרה. אבזור הדגם כולל כסטנדרט (רמת גימור S )L ידיות פתיחת דלתות נשלפות חשמלית, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי עור, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים, תאורת LED קדמית ואחורית, תאורת אווירה, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי, גג זכוכית פנורמי, חישוקי "18 קלים ועוד, לצד חבילת בטיחות מתקדמת מקיפה, הכוללת התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב אקטיבית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים מקורים, בקרת עירנות הנהג. מצלמת רוורס ועוד. בנוסף תוצע מרמת הגימור SE+ גם מערכת המצלמות החדשה Clear Sight הכוללת מצלמה מרכזית מבוססת מצלמה אחורית ואופציה ל- "מכסה מנוע שקןף" הכוללת אפשרות לראות את תוואי השטח הקרוב לגלגים הקדמיים לנסיעת שטח או כביש (במקומות צפופים) בטוחים יותר.

מחיר ריינג' רובר איווק 2019 החדש הוזל בגרסה הבסיסית ויחל ב-397,000 שקל לגרסת הבנזין 200 כ"ס ברמת הגימור S, החל מ- 448,000 שקל לדגם ה-250 כ"ס או הדיזל 180 כ"ס ברמת גימור S-PLUS. צפי המכירות של היבואן לדגם עומד על כ-120 מכוניות בשנת השיווק הראשונה של הדגם, כמות יותר מכפולה ממכירות הדגם בשנה האחרונה, ורכבים ראשונים יסופקו ללקוחות כבר בחודש אפריל.


עוד מחדשות רכב