מיצובישי אאוטלנדר החדש בדרך לישראל

יבואנית מיצובישי מתחילה בשיווק מקדים של האאוטלנדר החדש, לקראת הגעתו לארץ בחודש יולי הקרוב בדור חדש המבטיח קו עיצובי חדש, איכות פרמיום, שדרוג ביצועי השטח וטכנולוגיה חדשנית.

ששי כהן 27 באפר, 2021
מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021

9 שנים לאחר שהושק בארץ הדור הנוכחי של מיצובישי אאוטלנדר, רכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בארץ בשנים האחרונות, מודיעה כלמוביל היבואנית על פתיחת המכירה המוקדמת של הדור החדש של האאוטלנדר, שדגמים ראשונים שלו ינחתו בחודש יולי הקרוב בארץ עם הבטחה לקפיצת מדרגה מול הדור הנוכחי. יחד עם זאת, במיצובישי לא חושפים לעת עתה את מחיר הדגם וגם לא מספקים את המפרט המקומי למעט טיזרים קלים בסעיף האבזור.


הדור הרביעי של האאוטלנדר, פותח על שלדה חדשה ומציע צמיחה קלה במידות הרכב עם אורך של 4.71 מטר (+1.5 ס"מ), רוחב של 1.86 מטר (5+ ס"מ), גובה של 1.75 מטר (4+ ס"מ), ובסיס גלגלים של 270 ס"מ (3+ ס"מ). לצד שפת עיצוב חדשה עם מראה מודרני ואגרסיבי יותר, עם הרבה יותר נוכחות על הכביש. הדגם ישווק בארץ בתקינה אמריקאית, מה שאומר שנפח מנוע הבנזין צמח ל-2.5 ליטר (במקום 2.0 ליטר עד כה), וההספק עלה ל-181 כ"ס (+31 כ"ס) לצד מומנט מרבי של 25 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ויוצע בארץ גם בגרסת הנעה כפולה.

בין החידושים שתמצאו לראשונה בדגם החדש תמצאו לראשונה גם מערכת עם בלימה אוטונומית לאחור ו- 11 כריות אוויר כסטנדרט. 3 אזורי בקרת אקלים כולל צג בקרה במושב האחורי, עמדת טעינה אלחוטית לסלולרי ומסך HUD צבעוני 10.8".

לדברי ארז סבג, מנהל חטיבת מיצובישי בישראל: "יש צמא בשוק לדגם הפופולארי בישראל והנמכר ביותר בקטגוריית SUV 7 מקומות. פתיחת המכירה המוקדמת החלה לאחר שהחברה קיבלה בחודשים האחרונים פניות רבות של לקוחות פרטיים, אשר מעוניינים להזמין את האאוטלנדר החדש. על מנת להקל על המכירה ללקוחות ולהיערך מראש, הוחלט לפתוח את המכירה המוקדמת ולאפשר למי שיחפוץ להזמין ולשריין מראש את האאוטלנדר החדש".

מאז שהחל שיווק הדור הראשון של מיצובישי אאוטלנדר, נמכרו בישראל לא פחות מ-53,000 עותקים של הרכב, רובם אגב מהדור השלישי שהושק כאן ב-2012. 


עוד מחדשות רכב