מיצובישי אאוטלנדר פלאג-אין 2019 החדשה בישראל

יבואנית מיצובישי מתחילה בשיווק האאוטלנדר PHEV המחודש בישראל, עם עדכון קליל למראה החיצוני, מנוע 2.4 ליטר חדש והבטחה לנסיעה שקטה עוד יותר. המחיר הוזל ויחל ב-189,900 שקל.

ששי כהן 26 בפבר, 2019
מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2019

בדיוק שנתיים לאחר שהושקה כאן מתיחת הפנים של מיצובישי אאוטלנדר PHEV, גרסת הפלאג-אין החסכונית של האאוטלנדר הפופולרית, השיקה הבוקר בת"א כלמוביל היבואנית את האאוטלנדר המחודש, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה נוספת, שעיקרה החלפת מנוע בחדש והתאמה לדרישות תקן ה-WLTP המחמיר יותר, עקב תקנות איכות הסביבה של אירופה.


האאוטלנדר PHEV שנחשב לרכב הפלאג-אין הנמכר ביותר באירופה עם יותר מ-100,000 מסירות עד כה, זכה עד כה להצלחה בינונית בארץ, עם יותר מ-1,000 מסירות עד כה (400 מהם אשתקד), וזאת בעיקר משום שהוא משווק רק בגרסת 5 מושבים, כאשר הדגם המבוקש בארץ במשפחת הדגמים הוא דווקא גרסת ה-7 מושבים שמוכרת כאן אלפי יחידות מדי שנה, ונחשבת לאחד הדגמים הנמכרים ביותר בישראל בשנים האחרונות. בארץ היתה מיצובישי למותג הצומח ביותר ב-2018 (מבין עשרת המותגים המובילים), הודות למבחר גדול של דגמי SUV שהשתלטו על מכירות המותג בארץ.

ארז סבג, מנהל מותג מיצובישי בישראל

ארז סבג, מנהל מותג מיצובישי בישראל

בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, האאוטלנדר המחודש זוכה לעדכונים קלים ביותר במראה החיצוני, באופן שרק חדי עין יבחינו בהם, וכוללים נגיעות קוסמטיות בחזית הרכב, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש וזהו פחות או יותר. גם בתוך תא הנוסעים, רושמת המכונית נגיעות קוסמטיות שונות וקלות, המתרכזות בעיקר בלוח השעונים, תוספת של שקעי כח 1500W ! ותוספת בוררי נהיגה לשלג וספורט. כבר ברמת הגימור הבסיסית " SUPREME", תקבלו מולטימדיה CONNECTED עם מצלמת רוורס, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג אחוריים, בלם יד חשמלי, חיישני אורות וגשם, חישוקי "18 קלים, קיפול מראות חשמלי, 7 כריות אוויר ועוד. לצידה תשווק רמת גימור גבוהה יותר " LUXURY", הכוללת בנוסף גג שמש חשמלי, תאורה LED ראשית עם כיוון אוטומטי ומערכת שטיפה, פנסי ערפל קדמיים LED,  דלת תא מטען חשמלית עם שליטה ממפתח חכם, חיישני חניה היקפיים, מושבי עור, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום מושבים קדמי ועוד. בדגם החדש מצטרפת גם רמת גימור חדשהS-Edition  הכוללת גם ריפודי עור פרימיום, מצלמות היקפיות, בולמים מסוג Bilstein, דוושות אלומיניום, חישוקי סגסוגת 18" בצבע כרום כהה, שבכה קדמית בצבע כרום כהה, ספי פגושים בצבע הרכב ומסילות גג שחורות.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2019

תוספת של 2 מצבי נהיגה חדשים: שלג וספורט

בסעיף הבטיחות יוצע האאוטלנדר PHEV עם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת הכוללת: התראה על סכנת התנגשות עם בלימה אוטומטית כולל זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על שטח מת במראות, התרעה על תנועה חוצה מאחור ומערכת מניעת האצה פתאומית לא רצויה.הגרסה הבכירה תכלול בנוסף גם מצלמות היקפיות.

החדשה העיקרית בדגם המחודש נוגעת להחלפת מנוע הבנזין 2.0 ליטר של הדור היוצא, במנוע בנזין 2.4 ליטר חדש המפיק 133 כ"ס (+12 כ"ס) בטכנולוגיית מחזור 'אטקינסון' המשפרת את היעילות וצריכת הדלק. לצידו פועמים צמד מנועים חשמליים, כאשר האחורי חזק יותר ומפיק 94 כ"ס ( 14+ כ"ס) והקדמי מפיק 80 כ"ס (ללא שינוי), ויחד מציעים הנעה 4X4, כאשר מנוע הבנזין אמור לשמש רוב הזמן כגנרטור ליצירת חשמל. עם יחידת הכח החדשה, מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות (במקום 10.8 ש') ואפשרות לנסוע על חשמל בלבד למהירות עד 135 קמ"ש (במקום 120 קמ"ש עד כה). למרות הספק סוללה שגדל ב-15%, טווח הנסיעה החשמלי הטהור ירד בתקן החדש ועומד כיום על 45 ק"מ במקום 54 ק"מ בדגם היוצא. מעבר לכך, זמן הטעינה התקצר בשעתיים בטעינה ביתית, וטעינה מהירה של 80% מהסוללה נעשית תוך 25 דקות בלבד.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2019

מעבר לזה, לצד הנעה כפולה משודרגת הכוללת מצבי ספורט ושלג חדשים שנוספו לראשונה, המבטיחים אחיזה כביש ושטח משודרגת, מבטיחים במיצובישי שיפור של 38% ב-NVH, המבטיח נסיעה שקטה עוד יותר מבעבר, לצד טיפול במתלים המקנים לרכבים נסיעה יותר נוחה מהדור היוצא.

לפי נתונים שאספה כלמוביל, עלות דלק ממוצעת ללקוח SUV בנזין בישראל עומדת על 28,663 שקל ל-3 שנים, 22,277 שקל לדגם היברידי ו-12,527 שקל לאאוטלנדר PHEV כולל עלות החשמל !

מחיר מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש הוזל ונקבע על 189,900 שקל לדגם הבסיסי, 209,900 שקל לדגם ה-LUXURY המאובזר יותר ועד ל-219,900 שקל לדגם הספיישל אדישן המאובזר יותר. הדגם יוצע עם אחריות רחבה הכוללת 3 שנות אחריות מלאה על כל הרכב, 5 שנות אחריות על המערכת ההיברידית ו-8 שנות אחריות על הסוללה.


עוד מחדשות רכב