מיצובישי אקליפס קרוס המחודש ל-2022 נחת בישראל

יבואנית מיצובישי מתחילה בשיווק האקליפס קרוס 2022, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, שדרוג קליל של הבטיחות ומרווח פנים משופר. הדגם יוצע ב-6 רמות גימור לבחירה ובמחיר החל מ-154,900 שקל.

ששי כהן 25 בנוב, 2021
מיצובישי אקליפס קרוס החדש 2021

קרוב ל-4 שנים לאחר שנחת כאן לראשונה מיצובישי אקליפס קרוס, מתחילה כלמוביל היבואנית בשיווק דגמי 2022 החדשים, לאחר שעברו מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים, ומגיעים עם הבטחה לרכב מעוצב, מרווח ובטיחותי מבעבר. מאז שהחל שיווק הדגם היוצא בארץ ב-2018, עלו כאן לכביש קרוב ל-7,000 עותקים שלו.

במסגרת מתיחת הפנים זוכה האקליפס קרוס המחודש לליטוש המראה החיצוני, עם גריל קדמי, פגוש ויחידות תאורה בעיצוב חדש, המקנים לרכב מראה ספורטיבי יותר עם פחות כרום נוצץ בחזית ויותר משטחים בגוון כהה. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ומאחור נרשם עיצוב חדש לדלת תא המטען, הפגוש והפנסים, לצד שם הדגם שנפרס לרוחב תא המטען בדומה לאופנה החדשה בעולם הרכב.

מחירון מיצובישי אקליפס קרוס 2022

מעבר לכך, מדובר ברכב שצמח במידות ומבטיח תא נוסעים מרווח יותר, עם לא פחות מ-14 ס"מ שנוספו לאורך (4.54 מטר), רוחב של 1.8 מטר, וגובה של 1.68 מטר (1.69 מטר בדגם ה- 4X4). בסיס הגלגלים נותר זהה ועומד על 267 ס"מ ולרשות היושבים מאחור מוצעת מערכת המציעה 8 רמות הטיה למשענת הגב בטווח של 16-32 מעלות.

רמות גימור

כבר ברמת הגימור הבסיסית "Intense" מציע הרכב מערכת Connected Car המשלבת גישה ל- Apple CarPlay ו- Android Auto על גבי מסך צף בגודל 9 אינץ' עם ניווט WAZE ושלל אפליקציות נוספות, מצלמה אחורית ושליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, חלונות כהים מאחור, מסילות גגון, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת שיוט ומגביל מהירות הנשלטים מגלגל ההגה, תאורת יום מסוג LED, פנסי ערפל קדמיים LED, חיישני גשם ואורות, בקרת אקלים, 7 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק הכוללת זיהוי הולכי רגל עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב (אך ללא תיקון אקטיבי), החלפת אורות אוטומטית ועוד.

מחירון מיצובישי אקליפס קרוס 2022

דגם ה- Executive כולל גם בלם יד חשמלי בעל פונקציית Auto Hold, מראות צד מתקפלות עם איתות מובנה, בקרת אקלים דו אזורית, פנסי FULL LED, כניסה והתנעה ללא מפתח, מנופים להעברת הילוכים מההגה, 6 רמקולים, זיהוי רכב בשטח מת, התראה על תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית ומנגנון זחילה בפקקים, תוספת של צבע ריפוד פנימי חדש – אפור במקביל לצבע השחור.

דגם ה- Panoramic מוסיף על כל אלה גם חלון גג פנורמי כפול הנפתח בחלקו הקדמי עם סוככים פנימיים חשמליים.

דגם ה- Instyle מוסיף גם מושבים דמויי עור, חימום מושבים קדמיים וכוונון חשמלי למושב הנהג.

דגם ה- Instyle 4X4 כולל  בנוסף גם מערכת הנעה כפולה מתקדמת 4X4 (S-AWC) הכוללת מתג בורר למצבי נהיגה שונים.

דגם ה- Premium מוסיף גם דיפוני דלתות דמוי עור שחור, מושבי עור יוקרתי בצע שחור או אפור, כוונון חשמלי וחימום לשני המושבים הקדמיים ותצוגה עילית צבעונית.

יחידת כח

הדגם יוצע עם אותו מנוע מוכר, טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק מעתה 152 כ"ס ומומנט של 25 קג"מ, במקום הספק של 163 כ"ס בדגם היוצא, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה חדשה עם חלוקה ל-8 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ"ש התארכה בדגם המחודש ועומדת על 10.5 שניות (10.8 שניות בדגם ה-4X4) וצריכת הדלק של הדגם עומדת על 11.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן ו-10.6 ק"מ לליטר בממוצע לדגם ה-4X4. 

מחירון מיצובישי אקליפס קרוס 2022

מחירון מיצובישי אקליפס קרוס 2022

עוד מחדשות רכב