במחיר גבוה: מיצובישי אקליפס קרוס פלאג-אין בישראל

יבואנית מיצובישי חוזרת לשוק ה- PHEV עם האקליפס קרוס שיוצע מעתה בגרסת פלאג-אין הייבריד חסכונית וידידותית יותר לסביבה, המציעה אפשרות לנהוג על חשמל לטווח עד 45 ק״מ. המחיר גבוה מהצפוי ויחל מ-219,900 שקלים, אך נמוך דרמטית ממחיר הדגם שמוצע גם ביבוא המקביל.

ששי כהן 18 בינו, 2023
מיצובישי אקליפס קרוס פלאג-אין

קרוב לשנה לאחר שהושק בארץ מיצובישי אקליפס קרוס בגרסתו המחודשת, מרחיבה כלמוביל היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווק האקליפס קרוס גם בגרסת PHEV (פלאג-אין הייבריד) המבטיחה טעימה קלה מהעולם החשמלי, לצד נתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים יותר.


האקליפס קרוס פלאג-אין יוצע עם יחידת כח הכוללת מנוע בנזין 2.4 ליטר המפיק 98 כ״ס וצמד מנועים חשמליים בהספק נוסף של 82 ו-97 כ״ס (אין נתוני הספק משולב), המספקים ביצועים סבירים בלבד עם תאוצה ל-100 קמ״ש ב-10.9 שניות, מהירות מרבית של 162 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 50 ק״מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, לאלו שאינם מבצעים ק״מ יומי גבוה. כחלק מיתרונות הדגם, הודות לסוללה בקיבולת של 13.8 קוט״ש, מאפשרת המכונית טעימה מהעולם החשמלי עם אפשרות לנהוג על חשמל בלבד לטווח של עד 45 ק״מ, לצד הנעה כפולה חכמה עם חלוקת כוח לפי דרישה בהתאם לתנאי הדרך. טכנולוגיית Super All Wheel Drive Control משלבת את המנועים החשמליים בכל ציר בהתאם לתנאי האחיזה המנוטרים על ידי חיישנים ומחשב הרכב, ומציעה יכולות שטח קלות. זמן טעינת הסוללה אורך סביב ה-6-7 שעות והדגם תומך גם בטעינה DC מהירה עד 50 קוט״ש.

מיצובישי אקליפס קרוס פלאג-אין

הדגם ישווק ב-3 רמות גימור לבחירה:

רמת גימור Executive כוללת: מולטימדיה עם מסך מגע ״9 וקישוריות לסמארטפונים, מצלמת רוורס, בקרת אקלים דו-אזורית, מראות צד מתקפלות חשמלית, מפתח חכם, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, חלונות אחוריים כהים, תאורת יום ופנסי ערפל בטכנולוגיית LED,חיישני חניה אחוריים מקוריים, חישוקים קלים בקוטר 18 אינטש. אבזור הבטיחות כולל התראת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב (ללא תיקון אקטיבי), החלפת אורות אוט׳, בקרת שיוט אדפטיבית ו-7 כריות אוויר.

רמת גימור Premium כוללת בנוסף: תצוגת נתונים עילית צבעונית (HUD), מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, גג שמש פנורמי חשמלי, תאורת LED ראשית, כוונון חשמלי למושב הנהג, ריפודי עור סינטטי בשילוב ז'מש ושדרוג הבטיחות עם התראת שטח מת במראות הצד והתראה על תנועה חוצה מאחור.

רמת גימור Luxury כוללת בנוסף: ריפודי עור, כוונון חשמלי למושב הנהג והנוסע, דיפוני דלתות דמויי עור, דיפון גג שחור, חימום למושבים קדמיים, חימום לגלגל ההגה וחיישני חניה קדמיים ומערכת למניעת התנגשות בעצמים זרים בתחילת נסיעה המבוססת על 8 חיישנים היקפיים מלפנים ומאחור.

מחירי מיצובישי אקליפס קרוס PHEV גבוהים מהצפוי ונקבעו על 219,900 שקל לגרסת הכניסה, 229,900 שקל לרמת הגימור האמצעית ועד 239,900 שקל לרמת הגימור הגבוהה. מאז שהחל שיווק האקליפס קרוס בישראל, לפני כחמש שנים, נמסרו כאן כ-9,000 מכוניות מהדגם. יחד עם זאת, מדובר במחירים הנמוכים דרמטית ממחירי היבוא המקביל שהצליח להביא לכאן בחודשים האחרונים כמות קטנה של מכוניות מהדגם הזה במחיר מחירון מופקע על 289,900 שקל…



 



 

 

עוד מחדשות רכב