מיצובישי טרייטון 2019 החדש נחשף בפרטים ראשונים

מיצובישי חושפת את ה-L200 טרייטון 2019 בדור חדש, המהווה יותר מתיחת פנים מקיפה לדור הנוכחי, עם עיצוב מחודש, שלל מערכות בטיחות מתקדמות ועוד.

ששי כהן 10 בנוב, 2018
מיצובישי טרייטון 2019

3 שנים בלבד לאחר שהוצג הדור הנוכחי והחמישי של טנדר ה-L200, העונה לשם "מיצובישי טרייטון" כיום, חושפת מיצובישי את הדור הבא של הטנדר הפופולרי של החברה, החוגג השנה 40 שנה ויותר מ-4.7 מליון עותקים שנמכרו ברחבי העולם מאז הוצג.


טנדר ה-L200 החדש, אינו באמת דור חדש, אלא מתיחת פנים מקיפה של הדור החמישי, הזוכה לעיצוב חיצוני חדש, חזית בעלת מראה ספורטיבי וקשוח, והופעה חיצונית מודרנית ונאה, כולל שימוש נרחב בתאורת LED בחזית ומאחור. בתוך תא הנוסעים, מציע הטרייטון המחודש סביבת נהג ונוסעים משודרגת, הכוללת בין השאר לוח שעונים בעיצוב חדש ושלל שינויים קוסמטים.
מיצובישי טרייטון 2019

הטרייטון החדש מציע שדרוג משמעותי בסעיף הבטיחות, עם ציודו של הדגם במערך בטיחות מקיף הכולל התרעה על שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעה על תנועה חוצה מאחור, זיהוי שטח מת במראות הצד, חיישני חניה מקוריים ומצלמות היקפיות אשר מעניקות "מבט ממעוף ציפור".

מיצובישי טרייטון 2019

בשלב הנוכחי מיצובישי לא חושפת פרטים נוספים אודות מבחר המנועים, אלא מסתפקת בינתיים בדיווח על החלפת תיבת ההילוכים 5 הילוכים בחדשה עם 6 הילוכים, וציוד הדגם במערכות הנעה כפולה משודרגות הן בדגם ה-Super-Select 4WD הבכיר והן בדגם ה-Easy-Select 4WD הבסיסי יותר.



עוד מחדשות רכב