מיצובישי מדווחת על שיא של 20 שנה במסירות בינואר !

יבואנית מיצובישי מדווחת על שיא של שני עשורים במכירות, עם 3,000 מסירות בחודש ינואר 2021 וגם מספקת תאריך הגעה של הדור החדש של האאוטלנדר שייחשף בקרוב מאוד.

ששי כהן 01 בפבר, 2021
מיצובישי אאוטלנדר 2021

הישראלים חוזרים להסתער על מיצובישי? חברת כלמוביל מדווחת על שיא של שני עשורים במכירות בישראל, עם פתיחה חזקה ל-2021 ומסירה של כ- 3000 רכבים ללקוחותיה בחודש החולף, וזאת למרות הסגר השלישי שגרם לסגירת אולמות התצוגה לקהל במרבית החודש. יחד עם זאת, בדומה למקובל בשוק הרכב, חודש ינואר מהווה את חודש המסירות החזק ביותר מדי שנה בקרב יבואני הרכב, וזאת בשל מסירה של כמות גדולה של רכבים שהוזמנו בחודשים האחרונים של השנה ואספקתם נדחתה לינואר על-מנת לקבל רישוי של השנה החדשה.


הדגמים המובילים במסירות בינואר היו דגמי הפנאי של החברה, ובראשם מיצובישיי אאוטלנדר עם 1,098 מסירות, דגם ה-ASX עם 783 מסירות ודגם האקליפס קרוס עם 471 מסירות. יחד עם זאת, בשל פעילות רחבה של מיצובישי בשוק ציי הרכב, חלק לא מבוטל מהדגמים הופנה לחברות ליסינג והשכרה, אשר הצטיידו במלאים לתחילת השנה.

ויש גם תאריך הגעה למיצובישי אאוטלנדר החדש…

נתון מעניין שחושפת כלמוביל מתייחס לדור החדש של האאוטלנדר שיוצג בעולם בעוד כשבועיים (16/2) ואמור להציג קפיצת מדרגה משמעותית מול הדור הנוכחי שמשווק כאן מאז 2013 ונהנה מפופולריות גבוהה במיוחד ותואר "רכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל" מזה מספר שנים. שיווק הדור החדש צפוי להתחיל בארץ לקראת יולי 2021.

לדברי ארז סבג, מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל : "שנת 2021 נפתחה בעוצמה המעידה על שוק יציב שאחד ממאפייניו הוא המשך ביקוש לדגמי ה- SUV על ידי הלקוחות. אנו מעריכים כי גם בהמשך השנה ולאור ההשקה המתוכננת של האאוטלנדר החדש נמשיך לשמור על קצב הצמיחה ומותג מיצובישי ימשיך להיות דומיננטי בקטגוריות בהן הוא פועל ".



עוד מחדשות רכב