מיצובישי ASX החדשה 2020 בישראל – החל מ-135,900 שקל

מיצובישי ASX החדש (מתיחת פנים) – זוכה לעיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג קלות, אבזור משודרג ומנוע 2.0 ליטר ותיבת הילוכים חדשים המבטיחים שיפור של 12% בצריכת הדלק.

ששי כהן 05 בנוב, 2019
מיצובישי ASX החדשה

בדיוק שנתיים לאחר שנחת בארץ מיצובישי ASX, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרן, שזכה עד כה להצלחה נאה בארץ עם 6,000 יחידות שעלו עד כה לכביש, השיקה הבוקר כלמוביל היבואנית את מתיחת הפנים לדגם הוותיק שאמנם די חדש אצלנו, אך משווק כבר בעולם קרוב ל-11 שנה. ה- ASX המחודשת הינה הסנונית הראשונה מתוך 6 דגמים חדשים שתשיק מיצובישי בשנה הקרובה בישראל. בניגוד לשוק הרכב שנמצא בירידה בשנתיים האחרונות, מיצובישי ישראל דווקא זוכה לעליה של 13% במכירות השנה.


ה-ASX המחודש זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן ושרירי יותר, עם חזית חדשה לחלוטין ברוח שפת העיצוב הנוכחית של מיצובישי, פנסי FULL-LED בחזית כסטנדרט, פגושים חדשים בסגנון רכבי שטח, חישוקי גלגלים קלים בעיצוב שונה ועיצוב מחודש לחלקה האחורי של המכונית, הכולל יחידות תאורה מבוססות LED, ומראה קשוח יותר, המספקים הופעה חיצונית בולטת ואטרקטיבית יותר למראה.

מיצובישי ASX החדשה

מאובזרת

בתוך תא הנוסעים שומרת ה-ASX על העיצוב המוכר, עם עדכונים קלים יותר למראה ולאבזור, בראשם החלפת המולטימדיה בחדשה עם מסך מגע "8 ונגיעות קוסמטיות קלות בחלל הנוסעים. הדגם ישווק ב-3 רמות גימור, כאשר כבר מרמת הגימור הבסיסית "Intense" כולל  פנסי FULL-LED בחזית, מערכת מולטימדיה Connected עם מסך "8, מצלמת רוורס וניווט Waze, מערכת חדשנית מקורית של כלמוביל  ( I SAY ) לתפעול קולי של כל המולטימדיה בעברית, ציפוי עור להגה ולידית ההילוכים, חישוקי "18 קלים, מנופי העברת הילוכים מההגה, 7 כריות אוויר, מערכת התרעה על סכנת התנגשות (כולל זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי) עם בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית, חיישני אורות וגשם, ציפוי עור להגה וידית ההילוכים, בקרת אקלים ושמשות אחוריות כהות. רמת הגימור INSTYLE מוסיפה גם כניסה והתנעה ללא מפתח, מראות צד מתקפלות חשמלית ומשולבות איתות  ועיטורים בשילוב כרום על הכנפיים הקדמיות. רמת הגימור הבכירה Premium כוללת גם גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלית, מושבי Grand Lux עם ריפוד דמוי עור שחור בשילוב בד, חימום למושבים הקדמיים, דיפוני דלתות דמוי עור שחור. התראת שטח מת במראות, כולל התרעה על תנועה אחורית חוצה RCTA ועוד.

מיצובישי ASX החדשה

שיפור משמעותי בצריכת הדלק

מתחת למכסה המנוע, מצויד הדגם במנוע בנזין 2.0 ליטר  המוכר שעבר שינויים רבים בדור החדש, ומפיק 150 כ"ס  ו-19.9 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה חדשה עם 6יחסי העברה, ומציע ביצועים זריזים לצד תצרוכת דלק  משופרת ב-12% מהדור היוצא, עם הצהרת יצרן על 14.7 ק"מ לליטר בממוצע. בנוסף, מדווח היצרן על שיפור הבידוד של תא הנוסעים מרעשי חוץ ומנוע, המבטיח נסיעה מעט יותר שקטה מבעבר. לראשונה מגיע הדגם לארץ בתקינה אירופאית (במקום אמריקאית עד כה) וכולל גם נוחות משופרת עם מתלה אחורי רב חיבורי.

מחיר מיצובישי ASX מתייקר ויחל מ- 135,900 שקל לדגם ה- INTENSE, כ- 138,900 שקל לדגם ה- INSTYLE ועד 147,900 שקל לדגם ה-PREMIUM.




עוד מחדשות רכב