מיצובישי ASX החדש ל- 2020 ייחשף בז'נבה

מיצובישי חושפת מתיחת פנים מקיפה ל-ASX הקומפקטי, עם עיצוב חיצוני ברוח שפת העיצוב הנוכחית של מיצובישי ועדכונים קלים לתא הנוסעים ובמפרט הטכני.

ששי כהן 13 בפבר, 2019
מיצובישי ASX החדש 2020

10 שנים לאחר שהוצג לראשונה בעולם, וקצת יותר משנה לאחר שנחת גם בישראל, נחשף מיצובישי ASX החדש (מתיחת פנים מקיפה) לשנת 2020, האמור לרענן את הדגם מול שלל המתחרים החדשים. מאז הוצג לראשונה הדגם בעולם, נמכרו ממנו כ-1.32 מיליון יחידות ב-90 מדינות, וגם בארץ זכה הדגם להצלחה מאז הושק בסוף 2017, עם אלפי יחידות שנמכרו ממנו בשנה הראשונה לשיווק.


ה-ASX המחודש זוכה לחזית חדשה המיישרת קו עם שפת העיצוב הנוכחית של מיצובישי, אותה ראינו גם באקליפס קרוס החדש ובאאוטלנדר המחודש, המקנה לרכב הופעה מודרנית ושרירית יותר מהדגם הנוכחי. בצידי הרכב השינויים קלילים יותר ומתרכזים בחישוקי גלגלים בעיצוב חדש ועדכונים קוסמטים קלים, ובחלקה האחורי של המכונית נרשם עיצוב מחודש ומתקדם יותר, עם יחידות תאורה מבוססות LED, פגוש אגרסיבי יותר בסטייל "שטח" ועוד.

מיצובישי ASX החדש 2020

בתוך תא הנוסעים מדובר בעדכונים קוסמטים קלים למראה המוכר, שעיקרם מולטימדיה חדשה ומקורית עם מסך "8 גדול מהנוכחי. מתחת למכסה המנוע, יצויד הרכב באותו מנוע בנזין מוכר בנפח 2.0 ליטר, המפיק 150 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם חלוקה ל-6 הילוכים, שיוצע בדגמי הנעה קדמית או כפולה.

מיצובישי ASX החדש 2020

מיצובישי ASX החדש יגיע לישראל ככל הנראה בתחילת 2020.


עוד מחדשות רכב