מנוע צמיחה: ג'נסיס GV70 בישראל

עיצוב חיצוני ופנימי מפתה, מנוע טורבו 2.5 ליטר המפיק 304 כ"ס ומבטיח 6.1 שניות ל-100 קמ"ש, תא נוסעים מרווח מהמקובל וציון בטיחות הגבוה בקטגוריה. ג'נסיס GV70 הושק בישראל, כאשר וולוו XC60, אאודי Q5 וחבריהם לסגמנט היוקרתי נמצאים על הכוונת.

ששי כהן 08 ביונ, 2021
ג'נסיס GV70 בישראל

בתמונה הראשית: דנה רביד מנחם , מנכ"לית ג'נסיס ישראל 

100 ימים חלפו מאז הושק מותג היוקרה הקוריאני ג'נסיס בישראל, 100 ימים בהם מדווחת כלמוביל היבואנית על מסירה של 100 מכוניות ובסה"כ 170 הזמנות שנרשמו לדגמי החברה בארץ. מהבוקר יש להם גם "Game Changer" חדש, והוא ג'נסיס GV70 , רכב הפנאי היוקרתי שנכנס לקטגורית ה-MID SIZE SUV החזקה ביותר בשוק היוקרה הישראלי, בה משחקים דגמים כמו אאודי Q5, וולוו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC, קטגוריה מבוקשת ונחשקת שמרכזת סביב ה-2,000 מסירות בשנה.

המתחרה הכי מודרני בסגמנט

ג'נסיס GV70 נכנס לשוק התחרותי כאשר לזכותו סגמנט הכולל מתחרים וותיקים למדי בשוק (כל המתחרים העיקריים הוצגו לפני 4 שנים או יותר), מה שיחד עם המראה החדשני ושפת העיצוב המפתה של היצרן, יעניק לו ככל הנראה נוכחות על הכביש וייחודיות, פריטים שהפכו להיות לצערנו נדירים יותר בשוק הרכב. הדגם יוצע בשני קווי עיצוב חיצוניים ופנימיים: "Luxury Design" הכוללת מראה אלגנטי יותר ו-"Sport Design" המאופיינת במראה קרבי יותר. לצד המרכב המעוצב, מדובר גם ברכב עם המידות הגדולות בין המתחרים העיקריים בקטגוריה, עם האורך, הרוחב ובסיס הגלגלים הגדולים ביותר (4.71 מטר  לאורך, 1.91 מטר לרוחב ובסיס גלגלים של 287 ס"מ). נפח תא המטען עומד על 542 ליטר.

ג'נסיס GV70

 

ביצועים ספורטיביים

הדגם שפוחת על שלדה חדשה של היצרן, מבטיח שילוב של ביצועים ספורטיביים ונוחות נסיעה גבוהה, עם תא נוסעים שמבודד היטב מרעשי חוץ ומנוע וזכוכית מבודדת תלת שכבתית בכל החלונות. הדגם ישווק בארץ בגרסת מנוע אחת, הכוללת: מנוע טורבו 2.5 ליטר ארבעה צילינדרים, המפיק 304 כ"ס ו-43 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, המעבירה את הכח לארבעת הגלגלים (הנעה כפולה). עם יחיד הכח הנ"ל, מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות, מהירות מרבית של 240 קמ"ש וצריכת דלק של 10.5 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. לכל אלו המחפשים את חווית הצליל הספורטיבי, הדגם מצויד גם במערכת Active Sound Design המעצימה את צליל המנוע הבשרני דרך מערכת השמע של המכונית לשיפור החוויה הספורטיבית.

ג'נסיס GV70 בישראל

בטיחות

הדגם ישווק עם חבילת בטיחות מקיפה כסטנדרט בכל רמות הגימור, הכוללת בין השאר: 8 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד עם הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים, התרעה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה ברוורס, התרעת עייפות מתקדמת, מערכת חדשנית משולבת רדאר למניעת שכחת ילדים ברכב ועוד. מדובר גם בדגם היחיד בקטגוריה שזוכה לציון הבטיחות המקסימלי 8.

3 רמות גימור לבחירה

כבר ברמת הגימור הבסיסית Elegant תמצאו: בקרת אקלים מפוצלת, חלונות אחוריים כהים, שבכת מנוע קדמית בעיצוב G-MATRIX בגימור כרום, מראות צד מתקפלות ומתכהות אוטומטית עם חימום, תאורת Welcome עם הקרנת לוגו GENESIS, תאורת אווירה בעלת 64 גוונים שונים, חוגה מעוצבת להעברת הילוכים, לוח שעונים דיגיטלי 12.3" עם מצבי תצוגה משתנים, מולטימדיה 14.5 אינטש, מערכת שמע עם 9 רמקולים, מושב נוסע קדמי עם מנגנון Easy Access, מושבי נהג ונוסע מלפנים מחוממים ומתכווננים חשמלית, זיכרונות למושב הנהג ומראות הצד, ריפוד מושבים מ-Leatherette, תא-מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית Smart Trunk, חיישני חניה היקפיים, מצלמות 360 עם תצוגת תלת ממד, כניסה והנעה ללא מפתח,  גג שמש פנורמי חשמלי, פנסי LED כפולים בחזית,  בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מההגה, קישוריות ל- Apple CarPlay ול- Android Auto וחישוקים קלים בקוטר 19 אינטש.

ג'נסיס GV70 בישראל

רמת הגימור Luxury מוסיפה: בקרת אקלים 3 אזורים עם מסנן חלקיקים, מושב נהג Ergo Motion Seat עם עיסוי ו-18 אפשרויות כיוונון, אוורור למושבים, מושבים בריפוד עור מלא,  גימור פנים מאלומיניום, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ-Leatherette, תאורת אווירה מורחבת, חלונות עם בידוד אקוסטי, מערכת שמע עוצמתית ויוקרתית מבית Lexicon עם 18 רמקולים.

ג'נסיס GV70 בישראל

רמת גימור Sport כוללת נוסף לאבזור ברמת גימור Luxury (למעט חלונות עם בידוד אקוסטי):קו עיצוב חיצוני ספורטיבי עם שבכה קדמית בעיצוב G-MATRIX בצבע שחור,  גלגל הגה ספורטיבי, דוושות אלומיניום, מושבים בריפוד עור נאפה משולב זמש, מתלים אדפטיביים ECS, בורר מצבי נהיגה בכביש (Comfort, Eco, Sport, Sport+, Smart) וחישוקים קלים "21 שחורים וייחודיים.

מחירון ג'נסיס GV70

מחיר ג'נסיס GV70 יחל מ-339,000 שקל לגרסת ה-Elegant, כ- 379,000 שקל לגרסת ה-Luxury ועד 399,000 שקל לגרסת ה-Sport. לדברי היבואן עוד בטרם החל שיווק הרכב בארץ, נרשמו כבר כ-50 הזמנות לרכב וצפי המכירה שלו עד סוף השנה עומד על כמה מאות מכוניות.

עוד מחדשות רכב