מסע פורשה בצורה חכמה

דמיינתם את עצמכם פעם עושים מסע, רואד טריפ, באירופה, חוצים מדינות מסוימות, נהנים ממטבחים וההיצע הקולינארי שכל מדינה מציעה, פוגשים אנשים ממקמות שונים, לומדים להכיר תרבויות מקומיות, נהנים מאטרקציות ייחודיות, וצוברים חוויות לכל החיים?

מדור שיווקי 20 ביול, 2023
מסע פורשה בצורה חכמה



עכשיו יש לכם הזדמנות להגשים את החלום הזה בסטייל. לא רק לעבור ממדינה למדינה, ברכב פשוט או תחבורה ציבורית, גם לא באופניים או כלי אחר, אלא בפורשה, אותו רכב יוקרתי המוכר לרבים מאיתנו בעיקר מסרטים, סדרות או מגזיני רכב יוקרתיים. 

בעזרת מסע פורשה בצורה חכמה, תוכלו ליהנות היום מחוויה יוצאת דופן, חוויה ייחודית שאין דומה לה. מסע באירופה הקסומה, והכל כשאתם נעזרים באחד מכלי הרכב היוקרתיים, המרשימים, והייחודיים ביותר שקיימים. כלי רכב, שמעט מאוד אנשים, באופן יחסי, זכו לנהוג או לנסוע בו. 

עוד מדריימוטורס>>>

מה זה מסע פורשה בצורה חכמה?

מסע זה נמשך מספר ימים, והוא עובר בשתי מדינות השייכות לאירופה הקלאסית, גרמניה ואוסטריה. שתי מדינות שנהנות לא רק מנופים מרהיבים ואוצרות טבע קסומים, אלא גם מרשת כבישים מפוארת, ארוכה, ייחודית ומרשימה, כזו המאפשרת לנהוג בצורה מהירה, נוחה ובטוחה. 

על מנת ליהנות מטיול מסע פורשה בצורה חכמה, צריך לדעת כיצד לתכנן אותו. באופן טבעי, צריך להתייחס למספר היבטים, נקודות, שיכולות להשפיע באופן מהותי הן על המסע ועל החוויה והזיכרונות שתייצרו לעצמכם תוך כדי. 

תחילה יש להחליט על המסלול עצמו. מאיפה להתחיל, איפה לסיים. כך תדעו איך להתאים את עצמכם בכל ההיבטים הבאים. כך תחליטו איפה לעצור, היכן לבקר, וכל דבר אחר שיכול להשפיע על אופי המסע.

לאחר מכן, יש להחליט על התקציב שאתם מקצים למסע. מסע פורשה הוא לא זול, אך יש מי שבוחר להשקיע את מיטב הכסף בעצם העובדה ששוכרים מכונית כזו ומשתמשים בה, ואז חוסכים בהיבטים אחרים. לעומת זאת, יש מי שבוחר להשקיע את מיטב כספו בכל דבר שקשור למסע, בשביל להפיק ממנו את המיטב. אם מתכננים מסע כזה באופן עצמאי, אז אפשר לבחור מלונות, מסעדות, ודברים אחרים, על פי גובה התקציב הרלוונטי. בכל מקרה, ניתן להיעזר בצוות המסע עצמו שיעזור לכם בכך. 

מסע פורשה בצורה חכמה

בהמשך אתם צריכים להחליט, באילו מסעדות לאכול, באילו מקומות תרצו לעצור ליום אחד או יותר, אם תרצו לבקר באירוע כזה או אחר, ועוד. ישנם דברים שרצוי מאוד לקבוע ולהחליט מראש, ולו מהסיבה הפשוטה, שייתכן מאוד ויהיה ביקוש רב ואם לא תשריינו מקום, לא תוכלו ליהנות מהם. זה נכון לגבי בתי מלון, מסעדות, אירועים ועוד. 

שתי נקודות שצריך להתייחס אליהן הן, תאריך הנסיעה. על מנת לחוות את המסע באופן מלא בלי להחמיץ דבר, רצוי מאוד לבצע אותו בתקופת האביב או הקיץ. קרי החל מאפריל מאי ועד ספטמבר בערך. בתקופת החורף זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לבצע אותו. נקודה שנייה, יש לסגור את כל הפרטים של הטיול מראש, מבעוד מועד, לא להשאיר שום דבר לרגע האחרון. אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה. 

איך מארגנים מסע פורשה בצורה חכמה?

מסע פורשה בצורה חכמה באירופה הקסומה, ניתן לארגן באופן עצמאי עם ייעוץ של אנשי מקצוע וצוות שמתמחה בנושא, בין אם זה בהיבט של בחירת רכב (על פי סוגי פורשה שונים), מסלולים, בתי מלון, מסעדות ודברים אחרים. 

ניתן לארגן את כל המסע לבד ולהיעזר באנשי מקצוע רק לצורך השכרת רכב, ואפשר כאמור, להיעזר בו גם לשאלות רבות אחרות. 

צריך לזכור, היום בעידן האינטרנט, קל מאוד לארגן טיולים באופן עצמאי, קל מאוד גם ליצור קשר עם גורמים מקצועיים בישראל וכן עם גורמים מקומיים בגרמניה ואוסטריה, למשל, כל מי שקשור להזמנות בבתי מלון, מסעדות ומקומות אחרים. מה שצריך בשביל זה, הוא זמן, סבלנות, הבנה והיכרות עם התחום. 

למי זה יכול להתאים?

מסע מסוג כזה, הוא הרבה פעמים מסע של פעם בחיים. הוא מיועד לאנשים שאוהבים חוויות ואטרקציות אחרות מאלו שבדרך כלל נהוג לחוות, בין אם זה בטיול באירופה ובין אם זה בטיולים במקומות אחרים. 

באופן טבעי, בשביל ליהנות מחוויה כזו, צריך תקציב מתאים, גם בשביל לשכור רכב וגם כל שאר הדברים הרלוונטיים ליצירת המסע. כמו כן, מאחר ואתם אמורים לנהוג ברכב, אז צריך להיות חובבי נהיגה אמיתיים. צריכים להיות מוכנים לנהוג במשך שעות ארוכות, בארץ זרה, בכבישים לא מוכרים, על רכב לא מוכר. לא כל אחד מסוגל ומוכן לכך. רצוי מאוד, אם נוסעים זוג או שני זוגות, שיהיה יותר מנהג אחד ברכב. 

מסע פורשה יכול לשמש כירח דבש נהדר לזוג שזה עתה התחתן, טיול זוגות של חברים, טיול אחרי פנסיה, טיול יום הולדת ועוד שלל אפשרויות. רק צריך למצוא את הפרטנרים המתאימים, לקבוע את המועד הרלוונטי ולתכנן את הטיול כמו שצריך. 

מסלולים מומלצים לטיול פורשה

מסע פורשה יכול להתקיים לאורך חמישה ימים, שבעה ימים, זה תלוי במשך הזמן שעומד לרשותכם וכן בתקציב שאתם יכולים להקציב לטיול.  

אחת האופציות הפופולאריות לטיול כזה, הוא להתחיל במינכן, חבל בוואריה, דרך האלפים הבווארים, לעבור בכל המקומות המרהיבים שנמצאים באזור, ולהמשיך משם אל חבל הררי טירול שבאוסטריה (חלק משרשרת הרי האלפים), ומשם לחזור לגרמניה דרך אוטובאן, מה שנחשב לכביש המהיר בעולם. 

מדובר במסלול שמציע לכם אפשרות ליהנות ממראות ונופים מרהיבים, יוצאי דופן, יערות, קניונים, הרים מושלגים, וכל זה בגודל ובעוצמה שאי אפשר להסביר. במסגרת מסע עצמאי, אתם תוכלו לעצור בכל מקום, לטייל, לצלם, לעשות פיקניק או כל דבר אחר. 

לסיכום, מסע פורשה הוא חוויה יוצאת דופן ובלתי נתפסת, שכל מי שעובר אותו, צובר זיכרונות שהולכים איתו לכל מקום. 

עוד מחדשות רכב