מסתמן: יבואנית MG תקים מחלקה נפרדת לשיווק דגמי הפרימיום שלה

יבואנית MG נערכת לקראת השקת המארוול R בקרוב בישראל, וככל הנראה תשיק מחלקת פרימיום נפרדת לשיווק הדגם שאליו צפוי להצטרף בסוף השנה גם הסייברסטר.

ששי כהן 06 ביונ, 2023
MG מארוול R בישראל

בתמונה הראשית: ראשוני מכוניות MG מארוול R כבר בישראל (אילת)

חודש לאחר שהשיקה יבואנית MG את דגמי המשפחתיות החשמליות החדשות שלה בישראל (MG4 ו-MG5), נערכת היבואנית לקראת השקתה הקרובה של המארוול R, אשר תהיה לעת עתה המכונית היקרה של המותג בארץ, ונראה כי בימים אלו עובדת היבואנית על הפרדת דגמי הפרימיום של המותג מהדגמים העממיים, עם שיווק באולם תצוגה נפרד של המארוול, אליו תצטרף בסוף השנה גם MG סייברבטר – החשמלית קבריולט היוקרתית של היצרן.


נכון להיום משווקים דגמי MG רק דרך האינטרנט או באולם התצוגה היחיד של המותג במרכז החברה של לובינסקי בשורק (ראשל״צ), אך מדיווח שהגיע ל-WHEEL נראה שהיבואן בונה בימים אלה אולם תצוגה לדגמי הפרימיום של המותג, כאשר המארוול R תהיה הראשונה לאכלס אותו. הפרדת דגמים בתוך אולמות תצוגה אינה דבר נדיר בתעשייה, וכך למשל במרצדס הפרידו את דגמי הקצה שלהם (המאייבך וה-S קלאס למשל) באולם תצוגה נפרד הממוקם לצידו של האולם המרכזי בהרצליה. גם יבואנית BMW מפרידה את סדרות המותג בקומות נפרדות במגדל דלק מוטורס בתל אביב.

MG סייברסטר

MG סייברסטר – בקרוב גם בארץ

המארוול R שדגמים ראשונים שלה נחתו כבר בנמל אילת, תצטרך במהלך החודש להיצע הדגמים של היצרן בארץ כחלק מתנופת הפיתוח שעובר המותג בארץ, אשר שם לו מטרה לחזור לצמרת המכירות של הדגמים החשמליים. הדגם החדש יצטרף לקטגוריית רכבי הפנאי בניחוח פרימיום ויתחרה בדגמים כמו  טסלה מודל Y, יונדאי איוניק 5, קיה EV6 וגם בסקייוול ET5 הסיני.

המארוול R הושק בעולם כבר לפני קצת יותר משנתיים, ונחשב לחלוץ הדור החדש של רכבים חשמליים מתוצרת MG. מדובר ברכב פנאי בעל ממדים נדיבים, עם אורך כולל של 4.67 מטרים ובסיס גלגלים נדיב שמשתרע על פני 2.8 מטרים. תא הנוסעים שלו מעוצב והיי-טקי עם לוח מחוונים דיגיטלי בקוטר "12.3 ומסך מולטימדיה מרכזי ענק בקוטר "19.4.  האבזור צפוי להיות עשיר כסטנדרט.

MG מארוול R

ל-Marvel R מערכת הנעה חשמלית עוצמתית עם הספק מרבי של 288 כוחות סוס ומומנט מרבי של 67.8 קג"מ. נתונים אלו מאפשרים לו להאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות לצד מהירות מרבית של 200 קמ"ש וטווח נסיעה שעומד על 400 קילומטרים על פי תקן WLTP. זאת ועוד, דגם מתקדם זה מצויד במערכת הנעה כפולה, זאת הודות ל-3 מנועים חשמליים, שניים מאחור ואחד מלפנים. במקביל לגרסת ההנעה הכפולה תוצע גם גרסה בעלת הנעה אחורית. נתונים ומפרט טכני עדכני של הדגם בישראל, יפורסמו כאן עם השקת הדגם במהלך החודש הנוכחי.

עוד מחדשות רכב