מצאנו באלי אקספרס: כיסויים לרכב החל מ-26 שקל. מציאה או נפילה?

הפעם במדור מוצר במבחן: כיסוי חד פעמי לרכב ב-26 שקל (האם זה יעיל ולמה צריך את זה בכלל) וכיסוי רב עונתי לאופנועים וקטנועים החל מ-60 שקל כולל משלוח עד הבית.

ששי כהן 06 באוק, 2023
כיסויים לרכב החל מ-26 שקל

הפעם במדור הצרכנות שלנו החלטנו להתמקד בצמד כיסויים לרכב: הראשון כיסוי חד פעמי למכוניות והשני הוא כיסוי רגיל לכלי רכב דו-גלגליים. מה שמייחד אותם, הוא המחיר הזול בו הם מוצעים לרכישה באלי אקספרס (החל מ-26 שקל לכיסוי למכונית והחל מ-60 שקל לכיסוי לקטנוע), אבל האם הם בכלל שווים את המחיר?


כיסוי חד פעמי לרכב מ-26 שקל

המוצר הראשון שבחנו הוא כיסוי חד פעמי למכונית העשוי מניילון שאינו בא להגן על הרכב מהשמש, אלא מגשם, אבק, לכלוך ועוד. הוא מגיע ב-4 מידות אורך לבחירה (החל מ-5.5 מטר ועד 7.5 מטר) ומתאים גם לשלל רכבי הפנאי השונים. כדי להרכיב אותו תצטרכו לעזרה של אדם נוסף משום שמדובר בניילון דקיק שמתמלא מהר ברוח ומקשה על הכיסוי, אך 2 אנשים ירכיבו אותו בתוך שניות ספורות. יש לו גם לולאות מהצדדים שניתן להכניס לרכב ולמנוע את התעופפותו ברוח.

מטרת המוצר כאמור היא לשמור על הרכב נקי, כאשר אתם למשל עוזבים אותו לכמה ימים (כמו למשל בנסיעה לחו"ל) או כדי להימנע מגשם או אובך שצפויים להגיע וללכלך לכם את הרכב, או שאתם משאירים אותו מתחת איזה עץ מלכלכך במיוחד. בשורה התחתונה: מדובר לדעתנו במוצר שפחות רלוונטי ללקוחות פרטיים ובעיקר יכול להתאים ליבואני רכב, או מגרשים המוכרים מכוניות ומכינים רכב ללקוח ויכולים לכסות אותו ולשמור אותו נקי בינתיים עד שהלקוח מגיע לאסוף את הרכב, תהליך שלעתים רבות אורך כמה ימים וגורר ניקוי חוזר של הרכב ע"י עובדי המקום. מחיר הכיסוי נע בין 26-40 שקלים כולל משלוח עד הבית.

לקישור לרכישת הכיסוי החד פעמי לרכב לחצו כאן

כיסוי לאופנועים וקטנועים מ-60 שקלים

המוצר השני שבחנו הוא כיסוי רגיל לכלי רכב דו-גלגליים, העשוי מפוליאסטר ומשווק בארבעה גדלים לבחירה, החל מכאלו המתאימים לטוסטוסים קטנים ועד לכאלו המתאימים עבור אופנועים גדולים. המוצר משווק בשלל צבעים לבחירה, וכולל טבעות לקשירה של הכיסוי שלא יעוף או ייגנב, וכן אבזם לקשירה לגלגל הקדמי/ אחורי למניעת התעופפותו עם הרוח.

לאחר כשלושה חודשים בהם הוא כיסה לי את האופנוע בחודשי הקיץ הישראלי החם (כאשר מחצית מהיום בערך הוא עמד תחת השמש), הוא בינתיים מוכיח עמידות, כאשר הוא נותר שלם, וללא סימני קריעה או התייבשות. מדובר בכיסוי שדומה למדי לשלל הכיסויים המוכרים המשווקים בארץ שלרוב מחזיקים מעמד כמה שנים בודדות והוא כולל גם תיק לאחסון בזמן שהוא לא בשימוש.

המחיר נע בין 60-90 שקלים בהתאם לגודל וכולל משלוח עד הבית. בשורה התחתונה: נכון לעכשיו הוא עושה את העבודה ומחירו באלי אקספרס נמוך ביותר מחצי ממרבית המקומות שבהם מוצע הכיסוי בארץ.

לקישור לרכישת הכיסוי לקטנוע/ אופנוע לחצו כאן

 

עוד מחדשות רכב