מרצדס חושפת את המאייבך החשמלית הראשונה

אם לא הספיקו לכם העוצמה והפאר של מרצדס EQS SUV , רכב הפנאי החשמלי והיוקרתי ביותר עד כה של היצרן, אז מעתה יש למרצדס גם גרסת מאייבך יוקרתית ועוצמתית עוד יותר, והיא תגיע גם לארץ.

ששי כהן 17 באפר, 2023
מרצדס EQS 680 SUV מאייבך

שנה בדיוק לאחר שחשפה מרצדס את ה-EQS-SUV, רכב הפנאי החשמלי הגדול והמפואר בדגמי היצרן, חשפה היום בצהריים יצרנית הרכב היוקרתית את ה-EQS 680 SUV מאייבך המהודרת ומפוארת עוד יותר, המהווה גם את המאייבך החשמלית הראשונה אי פעם. הדגם נחשף בתערוכת שנגחאי שם צפוי לו גם אחד השווקים החזקים בעולם.


הדגם החדש חולק את אותה פלטפורמה מוכרת של ה-EQS SUV החשמלית, אך זוכה לעיצוב ברוח שפת העיצוב של מאייבך, הכוללת מרכב דו-גווני שיוצע בכמה שילובי צבעים לבחירה, גימורים איכותיים יותר, שימוש נרחב בכרום נוצץ וגריל מרשים יותר למראה, לצד חישוקי גלגלים "21 בעיצוב יוקרתי ("22 כאופציה) המשלימים הופעה מפתה יותר. בדרך לחידוד העיצוב, מקדם הגרר של הרכב נפגע ובעוד שבדגם הרגיל הוא עומד על 0.26cd, כאן היצרן מקווה שגרסת הייצור הסופית תצליח להשיג מקדם גרר של 0.28cd שעדיין יהיה יחסית אווירודינמי.

מרצדס EQS 680 SUV מאייבך

גם בתא הנוסעים לוקחת המאייבך החדשה צעד אחד קדימה את רמת הגימור וההידור, ולצידו של המרחב הפנטסטי (בסיס גלגלים של 321 ס"מ) והמופע הטכנולוגי המרהיב העוטף את הדשבורד, נרשמת עליה נוספת באיכות החומרים, שימוש נרחב יותר בעור ועץ וכמובן כורסאות עור איכותיות מפנקות יותר ובמיוחד אלו שמאחור, הכוללות גם שפע של כיוונונים חשמליים עד למצב כמעט שכיבה, פונקציות חימום, איוורור ומאסאג', תאורת אווירה יוקרתית שעוטפת חלקים נרחבים בתא הנוסעים, מערכת בידור אחורית הכוללת מערכת שמע יוקרתית של בורמייסטר, וילונות חשמליים ורשימת אבזור ארוכה במיוחד.

מרצדס EQS 680 SUV מאייבך

אם לא הספיקה ללקוחות עד כה גרסת ה-AMG של ה-EQS המצוידת בצמד מנועים חשמליים המספקים הנעה כפולה והספק מרבי של 536 כ"ס, אז גרסת המאייבך זוכה לחיזוק יחידת הכח שמעלה את ההספק ל-649 כ"ס. נתוני הביצועים הרשמיים יפורסמו מאוחר יותר, וגם קיבולת הסוללה עומדת לעת עתה על 107.8 קוט"ש אשר אמורים לספק סדר גודל של 600 ק"מ בין טעינות, ולסוללה אופציה לטעינת DC מהירה עד 200 קוט"ש.

מרצדס EQS 680 SUV מאייבך

מיבואנית מרצדס נמסר שה-EQS SUV 680 מאייבך צפויה להגיע לארץ ברבעון הראשון של 2024, אך עוד קודם לכך, תנחת כאן ה-EQS SUV 580 בגרסתה "הרגילה" שתושק בקרוב מאוד בארץ. 

 

 

עוד מחדשות רכב