מרצדס EQE-SUV בישראל – החל מ-650,000 שקל

מרצדס EQE-SUV הינו הדגם השביעי החשמלי של היצרן בישראל, ומציע SUV מפואר ומרווח במיוחד, שישווק בגרסת 292 כ"ס המציעה הנעה כפולה וטווח נסיעה עד 510 ק"מ לצד 2 רמות גימור לבחירה.

ששי כהן 04 ביול, 2023
מרצדס EQE-SUV

חברת כלמוביל השיקה הבוקר את ה-EQE-SUV – גרסת הפנאי-שטח של מכונית הסאלון מרצדס EQE, ואחות מעט יותר קומפקטית, אך בעיקר הרבה יותר זולה (יחסית כמובן…), לרכב הפנאי-פאר EQS-SUV שהושק כאן לפני כחודשיים. מדובר בדגם החשמלי ה-7 של מרצדס כיום בישראל ורכב הפנאי החשמלי הרביעי של היצרן בארץ, העשוי לחזק את מעמדה של מרצדס כמותג היוקרה החשמלי המוביל בישראל, אשר 30% ממכירותיו מתחילת השנה הינם של דגמים 100% חשמליים, כך לדברי גילי פריאנטה, מנכ"ל חטיבת היוקרה בכלמוביל. הדגם החדש יוצג בקניון רמת-אביב בשבועיים הקרובים, במסגרת תערוכת חדשנות יוקרתית של נבחרת החשמליות של מרצדס, המשלבת אמנות ופופ-אפ-בוטיק.



ה-EQE-SUV החדש מבוסס כאמור על ה-EQE סדאן, אך זוכה למרכב SUV אווירודינמי (0.25) בעל עיצוב מרשים ומפתה שנראה כמעט כמו העתק מדויק של ה-EQS-SUV- רכב הפנאי הגדול והיקר ביותר כיום בישראל. בכך משלימה היבואנית מבחר של דגמי SUV לכל קטגוריות הגודל, החל מה-EQA הקומפקטית ועד ה-EQS-SUV ספינת הדגל. הדגם החדש מתהדר במידות מעט קומפקטיות יותר עם אורך של 4.86 מטרים, רוחב של 1.94 מטר, גובה של 1.67 מטר ובסיס גלגלים של 303 ס"מ, המספק תא נוסעים מרווח במיוחד לחמישה נוסעים, לצד תא מטען בנפח 520 ליטר.מרצדס EQE-SUV

גם עיצוב תא הנוסעים מזכיר מאוד את האח הגדול וכולל מופע טכנולוגי מרשים עם מערכת התפעול והבידור ה-MBUX מהדור החדש, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומולטימדיה בעלת מסך "12.8. לצד האווירה היוקרתית ואיכות החומרים וההרכבה המעולים, מדווח היצרן על שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים בתא הנוסעים ובשלל מערכות מכאניות. רשימת האבזור כוללת את כל הצעצועים החשמליים המוכרים, בתוספת תאורת Digital Light אדפטיבית ועוקבת פניה המורכבת מיותר ממיליון פיקסלים בכל יחידת תאורה ראשית, מערכות בטיחות אקטיביות הכוללות מערכות לנהיגה סמי-אוטונומית ועוד. הדגם יוצע ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר גרסת הכניסה "Electric Art" כוללת בין השאר גם חישוקי "19, גג זכוכית פנורמי חשמלי, ידיות פתיחת דלתות נשלפות, ריפודי עור מלאכותי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ומחוממים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, תאורת אווירה ב-64 גוונים, דלת תא מטען חשמלית ועוד. רמת הגימור השניה "Electric Art+AMG Line" כוללת בנוסף: חישוקי "22, מושבי עור אמיתי, אוורור למושבים הקדמיים, בקרת אקלים עם 4 אזורים, מתלי אוויר והיגוי אחורי.

מרצדס EQE-SUV

בשלב הראשון יוצע הדגם רק בגרסת 4MATIC 350 הכוללת צמד מנועים חשמליים והנעה כפולה, בהספק משולב של 292 כ"ס ו-78 קג"מ, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש וטווח נסיעה עד 510 ק"מ לפי נתוני היצרן, הודות לסוללה בקיבולת 89 קוט"ש. הדגם תומך בטעינה מהירה עד 170 קוט"ש המאפשרת לפחות בתיאוריה טעינת עד 220 ק"מ ברבע שעה בלבד. גם במקרה הזה, מעניקה מרצדס אחריות נדיבה לסוללה ל-10 שנים או עד רבע מיליון ק"מ.

מרצדס EQE-SUV

מחיר מרצדס EQE-SUV יחל מ-650 אלף שקל וכמו כל דגמי היצרן יוצע עם אחריות עד 4 שנים. 

עוד מחדשות רכב