מרצדס Vision Van: המסחרית העתידית?

מרצדס חושפת איך תראה המסחרית העתידית לדעתה: מרכז לוגיסטי על גלגלים המשלב אוטונומיה ומנחת רחפנים. ה- VISION VAN קונספט הוא קדימון.

ששי כהן 11 בספט, 2016
מרצדס Vision Van

דמיינו לעצמכם רכב חלוקה עירוני, המגיע עד לשכונה שלכם ומשם מפזר את החבילות במהירות ישירות לבתים באמצעות רחפנים… כך לפחות מתארים בחטיבת המסחריות של מרצדס-בנץ את המסחרית העתידית במסגרת 'adVANce': פרויקט העתיד של מרצדס בנץ בתחום המסחריות, בו תשקיע החברה למעלה מ-500 מיליון אירו ב-5 שנים הקרובות בתכנון התחבורה המסחרית העתידית.

לצד עיצוב חללי משהו ל-Vision Van, יצויד הרכב הנעה חשמלית הכוללת מצברים עם טווח נסיעה עד 270 ק"מ, המבטיחים תחבורה עירונית נקיה, שקטה, מהירה וחסכונית. בחברה מתארים את המסחרית החדשה כמרכז לוגיסטי דיגיטלי, אוטונומי עם מנחת רחפנים על גג הרכב אשר באמצעותו יישלחו חבילות "המייל האחרון" במרכזי הערים.
מרצדס Vision Van מרצדס Vision Van
כ-200 עובדים ומגוון גדול של שיתופי פעולה עם חברות סטארט-אפ, אמורים להבטיח גם שהפרויקט הזה אכן יתממש למציאות. וכשהדימיון הזה יהפוך למציאות, בה מסחריות החלוקה יהיו הרבה יותר יעילות, חכמות וללא צורך בנהג ושליחים, האם ענף נוסף של מקצועות וותיקים יעלם מהנוף? לנו עוד נראה שיקח עוד המון שנים, אך כמו בכל פרויקט חדשני, את חלק מהחידושים נקבל כבר בשנים הקרובות במסחריות העתידיות.


עוד מחדשות רכב