מתיחת פנים: ב.מ.וו X1 המחודש ל-2020

ב.מ.וו X1 זוכה למתיחת פנים מקיפה, הכוללת חזית מחודשת, מנועים מעודכנים בהספקים של 140-231 כ"ס וגרסת פלאג-אין הייבריד שתצטרף לראשונה להיצע. בישראל לקראת סוף השנה.

ששי כהן 29 במאי, 2019
ב.מ.וו X1 המחודש 2020

4 שנים לאחר שנחשף הדור הנוכחי של ב.מ.וו X1, רכב הפנאי הקומפקטי במבחר דגמי ה-SUV של היצרן, חושפת ב.מ.וו מתיחת פנים לדגם, הכוללת עיצוב מודרני יותר, מנועים המותאמים לדרישות זיהום האוויר EURO 6 ואבזור מעודכן, עימם אמור הדגם להתחרות בשלל מתחרים חדשים כמו לקסוס UX, אאודי Q3 החדש, וולוו XC40 וגם קדילאק XT4 שצפוי לנחות עוד לפניו בארץ.


בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, רושם ה-X1 החדש חזית מחודשת הכוללת יחידות תאורה בעיצוב חדש בטכנולוגיית LED,פנסי ערפל LED, גריל כליות גדול ומודגש יותר, ופגוש חדש. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים "17-"19 בעיצוב חדש ובחלקה האחורי נרשם עדכון קל ליחידות התאורה. בתוך תא הנוסעים, רושם הדגם עדכונים קוסמטים קלים, 3 גוונים חדשים לבחירת תא הנוסעים, ריפודי מושבים חדשים ומולטימדיה עם מסך ב-3 גדלים, החל מ-"6.5 דרך "8.8 ועד "10.25 בדגמים הבכירים.
ב.מ.וו X1 המחודש 2020

היצע הדגמים שרלוונטי לארץ כולל את דגמי הבנזין sDrive18i הבסיסי שיוצע עם מנוע 3 צילינדרים טורבו המפיק 140 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ, שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ויציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות לצד תצרוכת דלק של 18 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. מעליו יוצעו 3 דגמי בנזין 4 צילינדרים עם מנוע טורבו 2.0 ליטרים, החל בגרסת ה-192 כ"ס ו-28.5 קג"מ המשודכת לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ומציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות לצד תצרוכת דלק של 16.9 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, וכן בצמד גרסאות הנעה כפולה המשודכות לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים, עם דגמי ה- xDrive20i המפיק 192 כ"ס ו-28.5 קג"מ ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 7.4 שניות לצד תצרוכת דלק של 15.3 ק"מ לליטר בממוצע וכן xDrive25i המפיק 231 כ"ס ו-35.7 קג"מ, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 6.5 שניות לצד תצרוכת דלק של 15.2 ק"מ לליטר בממוצע.

ב.מ.וו X1 המחודש 2020

במרץ 2020 תצטרף גם ה-X1 לעידן מכוניות הפלאג-אין, עם ה-xdrive25e המצוידת במנוע טורבו 1.5 ליטר 125 כ"ס שיניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס שיניע את הגלגלים האחוריים, עם הבטחה לתצרוכת דלק של 50 ק"מ לליטר בממוצע, מערכת היברידית עם סוללות מדור 4 של היצרן בהספק של 9.7 קווט"ש, עימם אמור הדגם להציע טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.

מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי ה-X1 החדש צפוי להגיע לארץ ברבעון האחרון של השנה.